Fosil yakıtlar ve elektrik dışında otomotivde enerji kaynağı olarak kullanılma şansı en yüksek seçenek hidrojen. Şimdiye kadar birkaç istisna dışında hep deneysel projeler aşamasında kalan hidrojen yakıt hücresi Toyota tarafından oldukça ciddiye alınıyor. Tokyo Otomobil Fuarı'nda sahneye çıkacak olan FCV konsepti de bu ciddiyetin oldukça yakında gerçeğe dönüşeceğini simgeliyor. Zira konseptten geliştirilecek olan seri üretim versiyonun 2015'te yollara çıkması hedefleniyor.
Litre başına 3 kW ile en yüksek güç yoğunluğuna sahip ilk sedan otomobil olan FCV bir depo hidrojen ile ortalama bir Japon ailesinin bir haftalık elektrik ihtiyacını karşılayan enerji üretiyor.
Japon markanın fuardaki eğlenceli yüzlerinden biri olan JPN Taxi konsepti büyük kapılarıyla özellikle yaşlılar ve çocuklu aileler için rahat bir kullanım sunmayı hedeflerken, LPG hibrit konseptin tasarımı da kendine has. Bugünden biraz uzak duran bu iki konseptin dışında Toyota, Voxy ve Noah konseptleriyle ise seri üretime hazır bir MPV'yi karşımıza çıkartıyor. Her ikisi de 7 kişilik olan konseptlerde hem ikinci hem de üçüncü sıradaki koltuklar birinci sıradakiler gibi çok yönlü olarak ayarlanabiliyorlar.