otohaber_logo
Haberler
Bir Markanın Dirilişi
1983 yılından bu yana ölüm uykusunda yatan Japonya’nın en köklü markalarından Datsun, Nissan tarafından yeniden diriltilirken, markayı sportif Fairlady modelleriyle hatıralarında tutanlar yeniden doğuşun ilk modeli Go karşısında hayal kırıklığına uğrayabi
Bir Markanın Dirilişi

Gelişmemiş veya gelişmekte olan pazarlar neredeyse tüm otomotiv markalarının ana hedefleri haline geldi. Belli bir imajı olan markalar otomobili sadece bir ulaşım aracı olan görenler için alternatif markalar geliştiriyorlar ya da mevcut markalarına yeni anlamlar yüklüyorlar. Nissan da lüks markası Infiniti'den sonra bu kez geçmişinden gelen bir ismi, Datsun'u yeniden karşımıza çıkartıyor. Seksenlerin başına kadar Nissan'ın Amerika pazarındaki ismi olan ve sportif modelleriyle tanınan Datsun'u 30 yıllık uykusundan uyandıran modelse Go adındaki bir bütçe otomobili. İlk etapta Hindistan pazarına bir model olarak tasarlanan Go'nun 400.000 Rupi olarak belirlenen satış fiyatı yaklaşık olarak 12.500 TL'ye denk geliyor. Nissan'ın küçük sınıftaki temsilcisi Micra platformunun kullanıldığı Go, tasarımıyla bir kalp hırsızı olmasa da, insanı rahatsız eden bir otomobil de değil. 1.2 lt'lik benzinli motorunu da Micra'dan alan Datsun Go, Hindistan'dan sonra Endonezya, Rusya ve Güney Afrika pazarlarında da satılacak. Hindistan için tanıtılan Go'da ön koltukların arasındaki ek oturma bölümü ve garip tasarımlı el freni dikkat çekerken, bundan sonra üretilecek olan Go modellerinde yerel pazarların ihtiyaçlarına göre değişimler gözlenecek.




Müzik sistemi olarak akıllı telefon bağlantısı ve USB girişi sunuluyor. Kokpitin temeli Micra'dan devşirilirken, devir göstergesine yer ayrılmamış.

Diğer Haberler

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca hazırlanmış aydınlatma metnimizi okumak ve sitemizde ilgili mevzuata uygun olarak kullanılan çerezlerle ilgili bilgi almak için lütfen tıklayınız.