Bir Fransız, bir İtalyan ve bir Çinli diye başlayan pek çok fıkra anlatılır. Ancak bu kez, bu üç ülkenin bir araya gelişiyle bir fıkradan çok daha fazlası ortaya çıkmış. Icona Vulcano'dan bahsediyoruz. 2013 Şanghay Otomobil Fuarı'nda sahneye çıkan egzotik sporcunun tasarımından, İtalyan tasarım stüdyosu Icona'nın Çin şubesi ve Fransız tasarımcısı Samuel Chuffart sorumlu. 4.45 metre ile bir Porsche 911'e yakın bir uzunluk sunan Vulcano'nun 1.94 metrelik genişlik, 1.27 metrelik yükseklik ve 2.7 metrelik dingil mesafesi değerleriyse, hatlarından esinlenmiş gibi durduğu Ferrari f12Berlinetta'yla neredeyse aynı. Egzotik bir otomobile yakışan çizgiler yansıtan Vulcano, aslında aynı zamanda klasik ve bir yerlerden tanıdık gibi duran harlara da sahip.
İlk etapta sadece bir adet üretileceği açıklanan ancak sonrasında üretim sayısının 5'i geçmeyeceği söylenen araçta iki farklı motor seçeneği mevcut. Bunlardan ilki olan ve H-Competizione olarak adlandırılan versiyonda çift turbo tarafından beslenen 3.8 lt'lik bir V6 görev yapıyor. 550 HP'lik güç 4 tekerleğe birden aktarılırken, bu kombinasyonla 0-100 km/s hızlanmasını 2.9 saniyede tamamlayıp 350 km/s maksimum hıza ulaşıyor. Vulcano'daki ikinci seçenek olan H-Turismo'daysa 790 HP gücündeki 6.0 lt'lik atmosferik bir V12 ile 160 HP'lik bir elektrik motorundan oluşan hibrid sistem görev yapıyor. Bu kombinasyonda güç arka tekerleklere aktarılırken, 0-100 km/s hızlanması 3.0 saniye sürüyor ancak 350 km/s'lik maksimum hız korunuyor. Motorları geliştirilmesinde, Lancia, Ferrari ve Aprilla'nın yarış takımlarında teknik sorumlu olarak görev yapan İtalyan Claudio Lombardi etkin rol almış.
Sürücüyü saran kokpitte dokunmatik kumanda elemanları kullanılırken, aracın arka camı unutulmuş!
Lexus LFA'ya aşırı benzeyen ön tasarımda üçgen formlar burnun yere daha iyi basmasını sağlıyor.