Hız limitinin arttırılması ile ilgili www.otohaber.com.tr adresinde yaptığımız anket, yoğun ilgi ile devam ederken alınan kararın ne kadar yerinde olduğu anket sonucunda ortaya çıktı. Son verilerde oylamaya katılanların yüzde 62'si kararı "yerinde buldu". Her zaman olduğu gibi imkanları zorlayanlar tabi 110 km/s hız sınırını yetersiz görüp "daha yüksek olmalı" şıkkını işaretledi. Bunlar ise yüzde 24'lük bir dilime tekabül etti. Türkiye, Avrupa'da en çok trafik kazalarının yaşandığı ülkelerin başında geliyor. Trafik kazalarının ana sebebi olan aşırı hız, yaşlı otomobillerin seyir halindeyken şeritleri tıkayıp yoğunluğa sebep olması, şerit ihlali, karşısında "çok yüksek" şıkkını işaretleyenlerin oranıysa yüzde 13,5 oldu. 2.000 adedin üzerinde oy kullanılan ankette artan hız sınırının, takdir edildiği görüldü. Bu yeni hız limitleri umarız trafik kazalarının artmasına neden olmaz.
Haberler
Yeni hız limitlerini sevdik
www.otohaber.com.tr adresinin son anketi “Trafikte hız sınırının 110 km/s’ye çıkması hakkında ne düşünüyorsunuz?” sorusuydu. Bakın halkımız bu soruyu nasıl yanıtladı?
- 8 Aralık 2010
Eylül ayının başlarında yürürlüğe giren kararla bölünmüş yani duble yollardaki hız sınırı 90 km/s'den 110 km/s'ye çıkartıldı. Özellikle yeni nesil otomobillerin performansları, aktif ve pasif güvenlik sistemlerinin yanında şerit kontrol, mesafe kontrol gibi sistemlerin otomobillerde görev yapması, sürücülerin kontrol yeteneklerini arttırdı. Yani yeni nesil otomobiller hız limitlerini tüm dünyada olduğu gibi Türkiye'de arttırdı.
Hız limitinin arttırılması ile ilgili www.otohaber.com.tr adresinde yaptığımız anket, yoğun ilgi ile devam ederken alınan kararın ne kadar yerinde olduğu anket sonucunda ortaya çıktı. Son verilerde oylamaya katılanların yüzde 62'si kararı "yerinde buldu". Her zaman olduğu gibi imkanları zorlayanlar tabi 110 km/s hız sınırını yetersiz görüp "daha yüksek olmalı" şıkkını işaretledi. Bunlar ise yüzde 24'lük bir dilime tekabül etti. Türkiye, Avrupa'da en çok trafik kazalarının yaşandığı ülkelerin başında geliyor. Trafik kazalarının ana sebebi olan aşırı hız, yaşlı otomobillerin seyir halindeyken şeritleri tıkayıp yoğunluğa sebep olması, şerit ihlali, karşısında "çok yüksek" şıkkını işaretleyenlerin oranıysa yüzde 13,5 oldu. 2.000 adedin üzerinde oy kullanılan ankette artan hız sınırının, takdir edildiği görüldü. Bu yeni hız limitleri umarız trafik kazalarının artmasına neden olmaz.
Hız limitinin arttırılması ile ilgili www.otohaber.com.tr adresinde yaptığımız anket, yoğun ilgi ile devam ederken alınan kararın ne kadar yerinde olduğu anket sonucunda ortaya çıktı. Son verilerde oylamaya katılanların yüzde 62'si kararı "yerinde buldu". Her zaman olduğu gibi imkanları zorlayanlar tabi 110 km/s hız sınırını yetersiz görüp "daha yüksek olmalı" şıkkını işaretledi. Bunlar ise yüzde 24'lük bir dilime tekabül etti. Türkiye, Avrupa'da en çok trafik kazalarının yaşandığı ülkelerin başında geliyor. Trafik kazalarının ana sebebi olan aşırı hız, yaşlı otomobillerin seyir halindeyken şeritleri tıkayıp yoğunluğa sebep olması, şerit ihlali, karşısında "çok yüksek" şıkkını işaretleyenlerin oranıysa yüzde 13,5 oldu. 2.000 adedin üzerinde oy kullanılan ankette artan hız sınırının, takdir edildiği görüldü. Bu yeni hız limitleri umarız trafik kazalarının artmasına neden olmaz.
Etiketler:
Otomobil dünyasının en güvenilir bilgi kaynağı
Otomobil dünyasındaki tüm önemli gelişmeleri, doğru ve tarafsız şekilde okura ulaştıran otohaber dergisi yılda 12 sayı çıkan tek otomotiv dergisidir. Yıl boyunca çıkardığı birçok ek yayınla otomobil dünyasına dair her konuda okuruna zengin bir içerik sunar. Elektrikli ve hibrit otomobillerden safkan spor otomobillere, klasik ve antika taşıtlardan SUV ve crossoverlara uzanan zengin bir özel yayın çeşitliliği sunan otohaber dergisi ayrıca yıl boyunca gerçekleştirdiği test ve karşılaştırmaları da Test Yıllığı dergisinde bir araya topluyor.
e-Bülten aboneliğimize kayıt olmak için e-posta adresinizi giriniz.