otohaber_logo
Haberler
Türkiye bizim için 4'üncü sırada
Peugeot Dünya Başkanı Vincent Rambaud; “Yatırımlarımıza devam ederek büyük atak yaptık. Ağustos sonunda Avrupa’daki pazar payımızı yüzde 13.8’den 14.5’e çıkartarak da yatırımlarımızın başarısını ispatladık” dedi.
Türkiye bizim için 4'üncü sırada
Avrupa'da altıncı sıradan dördüncü sıraya yükselen Peugeot, dünyadaki en büyük Fransız markası olduğunu ilan etti. Dünya otomobil markaları sıralamasında ise onuncu sıradan dokuzunculuğa yükselmesi de Fransız üreticinin büyüme hedeflerinin gerçekleştiğini gösteriyor. Konuyla ilgili açıklama yapan Peugeot Dünya Başkanı Vincent Rambaud; "Peugeot'nun 200 yıllık tarihinde ilk yarıyılda satış rekoru kırdık" dedi. Peugeot 508, 3008 Hybrid4 ve iOn tanıtımında açıklama yapan Vincent Rambaud, yeni modellerle birlikte Peugeot'nun pazar payının artacağını belirtti. Peugeot'nun Türkiye'de de son 3 yıldır hızla büyüdüğünü açıklayan Rambaud, pazar payının iki kat arttığının altını çizdi. Peugeot'nun öncelikli olarak Çin, Brezilya ve Rusya pazarlarında rakamları arttırmayı hedeflediğini açıklayan Rambaud, Türkiye'nin ise Peugeot'nun büyüme stratejileri arasındaki ülkelerde dördüncü sırada olduğunun altını çizdi. "Peugeot, Motion&Emotion felsefesini de ilerleterek, vizyonunu ve 200'üncü yılını kutlayan, geleceğe yönelik köklü bir markanın kendini yenileme kapasitesine hitap ediyor" dedi. Peugeot'nun bu yenilikçi yapısının önemli aşamalarından biri olan yeni aslan logosu ilk kez RCZ ile yollara çıktı. SR1 ile yeni stil çizgileri edinen marka, iON'a özel olarak geliştirdiği "Mu" müşteri programıyla da yenilikçi ataklarını pekiştirdi. 508 ile de 407'nin yerine geçecek bir modeli sunmakla kalmayıp daha fazlasını vadediyor.

Diğer Haberler

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca hazırlanmış aydınlatma metnimizi okumak ve sitemizde ilgili mevzuata uygun olarak kullanılan çerezlerle ilgili bilgi almak için lütfen tıklayınız.