otohaber_logo
Test Merkezi
Vay be dedirten Alfa Romeo
Bunu dedirtebilen az otomobil kaldı sanki neredeyse gören herkesin dönüp baktığı ve birçoğunun “vay be” dediği bir otomobil Alfa Romeo Giulia.
Vay be dedirten Alfa Romeo

Dikey ön panjur tasarımı ile özgün görünen Giulia’nın tamponlarındaki iri hava girişleriyle de sportif görünüm desteklenmiş.

1 / 15

Alfa Romeo turbo benzinli motor

Alfa Romeo turbo benzinli motor

280 HP’lik turbo benzinli motor ve 8 ileri vitesli otomatik şanzıman dinamik yapıda.

2 / 15

Alfa Romeo otomatik şanzıman

Alfa Romeo otomatik şanzıman

Test aracımızda 2,0 litre 280 HP’lik turbo benzinli motor, 8 ileri vitesli otomatik şanzıman ve Q4 isimli dört tekerlekten çekiş sistemi bulunuyor. 8 ileri vitesli ZF imzalı otomatik şanzıman direksiyon arkasındaki uzun tasarlanan alüminyum vites kulakçıkları ya da vites kolundan manuel olarak da yönetilebiliyor. Şanzıman genel olarak hızlı ve pürüzsüz çalışırken manuel olarak da kullanıldığında isteklere yeteri kadar hızlı cevap vererek sürüş keyfini arttırıyor. Giulia ile yola çıktığımız çift egzoz çıkışından gelen homurtunun eşliğinde akıcı bir hızlanma ile karşılaştık. Üstelik henüz spor modda bile değildik. Otomobil ilk çalışma anında Alfa Romeo’nun d.n.a. ismi verdiği sürüşü kişiselleştirme sisteminde n yani Doğal modda yola başlıyor. Bu seçenekte motor torku sınırlayıcı devre dışı kalırken, direksiyon ve şanzıman konfor ayarlarına geliyor. Sürücü daha verimli bir tüketim için a modunu seçince motor torku sınırlayıcı devreye girerken, direksiyon ve şanzıman konfor ayarında. Giulia’nın dinamizmini yaşamak için d modunu seçip motor torku sınırlayıcı devre dışı kalırken, direksiyon ve şanzıman spor moduna gelirken adaptif süspansiyon sistemi de spor moda bürünüyor. İstenirse dairesel kumanda üstündeki düğme ile süspansiyonu konfor moduna almak da mümkün.

3 / 15

Alfa Romeo

Alfa Romeo

4 / 15

Alfa Romeo

Alfa Romeo

5 / 15

Alfa Romeo

Alfa Romeo

İçerideki malzeme ve işçilik kalitesi premium sınıf müşterilerini memnun edecek seviyede.

6 / 15

Alfa Romeo multimedya ekranı

Alfa Romeo multimedya ekranı

İki analog gösterge ortasında dijital bir bilgi ekranı olan yerleşim de rahat izlenebilir yapıda. Analog gösterge grubunun da özlediğimiz detaylardan biri olduğunu söylemeliyiz. 8,8 inçlik dokunmatik multimedya ekranı kişiselleştirilebilen yapısıyla ergonomiyi arttırıyor.

8 / 15

Alfa Romeo katlanabilir arka koltuklar

Alfa Romeo katlanabilir arka koltuklar

Veloce donanımında 40:20:40 oranında katlanabilir arka koltuk geliyor.

9 / 15

Alfa Romeo dikkat çeken farlar

Alfa Romeo dikkat çeken farlar

İnce ve uzun tasarlanan LED farlarla da keskin görünen Giulia’ya genel olarak akıcı, yumuşak ve kaslı hatlar hakimken motor kaputunda hafiflik elde etmek için alüminyuma yer verilmiş.

10 / 15

Alfa Romeo

Alfa Romeo

11 / 15

Alfa Romeo

Alfa Romeo

Veloce versiyonunda opsiyonel olarak alınabilen Premium Pack ile kör nokta uyarısı, şeritte kalma yardımcısı ve aktif hız sabitleyici gibi elektronik sürüş destekleri de geliyor.

12 / 15

Alfa Romeo

Alfa Romeo

13 / 15

Alfa Romeo

Alfa Romeo

14 / 15

Alfa Romeo

Alfa Romeo

15 / 15

Alfa Romeo

Alfa Romeo

16 / 15

Alfa Romeo ön panjur

Alfa Romeo ön panjur

Dikey ön panjur tasarımı ile özgün görünen Giulia’nın tamponlarındaki iri hava girişleriyle de sportif görünüm desteklenmiş.


Diğer Haberler

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca hazırlanmış aydınlatma metnimizi okumak ve sitemizde ilgili mevzuata uygun olarak kullanılan çerezlerle ilgili bilgi almak için lütfen tıklayınız.