1.8 lt'lik turbo destekli benzinli motor selefine göre çok daha verimli. Yeni motor uzun bir devir aralığında güç üretiyor. 5 kademeli otomatik şanzıman konforu destekleyen bir yapıya sahip. Açılır cam tavan da opsiyon listesinde yer alıyor.
Arka çamurluğa bakıldığında, yeni E Serisi'nin atası olan 1953 model W 120/121 karoser kodlu Ponton modelinden esinlenildiği fark ediliyor. Selefinde tek parça olan LED'li stoplar artık iki parçadan oluşuyor. Ön ve arka koltuklar oldukça konforlu. Konforu yaşamak için ön veya arka koltuktan hangisinde oturduğunuz fark etmiyor. Geniş bir yükleme ağzı olan 540 litrelik bagaj hacmi E Serisi'nin selefiyle aynı. Otomatik kapanan bagaj kapağı opsiyonel.
Beş ayrı yuvarlak içine bölünen gösterge grubu rahat takip edilebiliyor. İç mekandaki tuşların yerleşimi ergonomik. ESP devre dışı bırakıldığında arkadan hafif kaymalara hazır olun. Performans için C/S tuşundan sport moduna almak gerekiyor. Opsiyonel olarak alınabilen ön koltuklardaki masaj özelliği her eve lazım! Ön koltukların karakteristik ayar tuşları kapı içlerine yerleştirilmiş.
Artılar ve eksiler
Artılar: Konfor, malzeme ve işçilik kalitesi, yol tutuş, motor, donanım
Eksiler: Alt devirler cansız, opsiyonlarla yükselen fiyat, sinyal kolunun yeri.
otohaber yorumu
Mercedes-Benz E Serisi'nin içerisine geçtiğinizde bu otomobilin bütün koltukları için konfor düşünüldüğünü anlıyorsunuz. Geniş ve ergonomik iç mekanda kullanılan malzemeler ve işçilik seviyesi üst düzeyde. Yeni geliştirilen 1.8 lt'lik turbo benzinli motor, selefine göre daha verimli. Dikkat çekici güvenlik donanımlarıyla donatılan yeni E Serisi'ndeki radar sistemi, trafikte kör noktada kalan araçları fark etmenizi sağlayarak sürüş güvenliğini de arttırıyor. 75.318 Euro'luk başlangıç fiyatı bu araca değer.