Güney Koreli SsangYong'un, Rexton modeli ağustos ayı itibarıyla satışa sunuldu. Ana hatları değiştirilmeyen Rexton'un farlarında, radyatör ızgarasında ve tamponunda değişiklikler yapılırken, arka tarafta da yeni stoplar dikkat çekiyor.
Rexton W amblemi de bir diğer yeni detay. İç mekanında da ufak çaplı değişiklikler yapılan Rexton'un esas değişimi motor kaputunun altında. Önceden 2.7 lt'lik turbo dizel motorla satılan Rexton, Türkiye'nin vergi sistemine daha uygun olan 2.0 lt'lik motora kavuşmuş.
Selefine oranla yüzde 14'e varan ekonomi sunduğu iddia edilen turbo dizel, 4000 d/d'de 155 HP maksimum güç, 1500-2800 d/d arasında da 360 Nm maksimum tork üretiyor. 1000 d/d'deki maksimum tork ise 190 Nm. 5 farklı tipte satılan Rexton'da, arkadan itişli modelde 6 ileri manuel şanzımanlı bir versiyona d
a yer verilirken, 5 kademeli otomatik şanzımanı hem 2, hem de 4 tekerlekten çekişli olarak tercih edebiliyorsunuz. Rexton 4x2 Manuel, 79.500 TL'den başlayan fiyat etiketine sahipken, 4 tekerlekten çekişli, otomatik şanzımanlı ve LX donanımlı en üst modeli için 99.500 TL isteniyor.