otohaber_logo
Test Merkezi
Sedana giriş Honda City
Türkiye, sedan karoserli otomobillerin ağırlıklı olarak tercih edildiği bir pazar. Honda bu pazarda yeni bir giriş modeli olan City’yi ithal ederek önemli bir koza sahip oldu.
Sedana giriş Honda City

Mevcut Civic Sedan sonrasında City ikinci sedan karoser olarak Honda’yı Türkiye’de temsil ederken kısa süre içerisinde Accord’un da ithal edilmesiyle Honda farklı sınıflarda seçeneklere sahip, güçlü bir sedan kalesi haline gelmeye hazırlanıyor. Bu sayıdaki test sayfalarımızın konuklarından biri ise City oldu. Honda City, yerli üretim olmasının da etkisiyle ülkemizde ikinci nesil sedanla bilinirken, üçüncü nesil sedan City ithal bir model olarak kısa bir süre satılmıştı. Dördüncü nesil sedan City Türkiye’ye ithal edilmezken, beşinci nesil sedan City, Türkiye’ye Hindistan’dan ithal ediliyor.

4 / 8

Honda City

Honda City

5 / 8

Honda City multimedya ekranı

Honda City multimedya ekranı

Standart olarak gelen 8 inçlik dokunmatik multimedya ekranı City’ye değer katsa da menüleri ve grafikleri pek de modern değil. Fiziksel düğmeleri olması ve genel yerleşimiyle kokpitin ergonomik olduğu söylenebilir.

6 / 8

Honda City iç tasarımıyla dikkat çekiyor

Honda City iç tasarımıyla dikkat çekiyor

Tasarımıyla gözü yormayan konsolda standart olarak gelen multimedya ekranı fonksiyonelliği arttırıyor.

7 / 8

Honda City

Honda City

8 / 8

Honda City vites değiştirme kulakçıkları

Honda City vites değiştirme kulakçıkları

CVT şanzımanda sportif karakter kazandıran S modu var ve direksiyon arkasındaki vites değiştirme kulakçıklarıyla manuel olarak da sanal vites oranlarıyla kullanmak da mümkün

10 / 8

Honda City geniş arka koltuklar

Honda City geniş arka koltuklar

City’nin içerisine geçtiğimizde arka koltuklardaki şaşırtıcı cömertlikteki diz mesafesiyle birlikte baş mesafesinin de cömert olduğunu söyleyebiliriz. Yüksek bir şaft tüneli olmaması yolcuların ayakları için konfor sağlıyor. Arkada bolca sert plastik malzeme kullanılmış. 

11 / 8

Honda City profili

Honda City profili

City’nin profiline baktığımızda gövde oranları bu sınıf için nispeten düzgün bir otomobil görüyoruz. 4568 mm uzunluğundaki City’nin dingil mesafesi 2590 mm, genişliği 1748 mm ve yüksekliği de 1458 mm. Civic Sedan’ın uzunluğu 4658 mm, dingil mesafesinin ise 2698 mm, genişliği 1799 mm ve yüksekliği de 1407 mm. Her ikisinin de bagaj hacmi 519 litre.


12 / 8

Honda City LED farları

Honda City LED farları

Standart olarak gelen LED gündüz farları ve stoplarla modern bir görünüm elde edilmiş. Üst donanım olan Executive’de ise LED far ve sis farlarıyla daha güçlü bir aydınlatma standart olarak geliyor. Baz donanım olan Elegance tatminkar bir paket sunuyor.


Diğer Haberler

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca hazırlanmış aydınlatma metnimizi okumak ve sitemizde ilgili mevzuata uygun olarak kullanılan çerezlerle ilgili bilgi almak için lütfen tıklayınız.