2008 yılının ilk 6 aylık dönemine oranla satış rakamlarında %47,4 oranında bir artış gerçekleştiren Peugeot, bu başarısını binek araç ürün yelpazesinin yanı sıra hafif ticari araç gamı sayesinde elde etti. Ayrıca, Peugeot'nun 2009 yılının ilk 6 ayında gerçekleştirdiği satışların % 28'i Türkiye'de üretilen araçlardan oluşuyor.
2008 yılının Haziran ayına oranla 2009 yılı Haziran ayında satış rakamlarını yaklaşık %90 oranında artıran Peugeot, binek ve hafif ticari araç toplam pazarında gerçekleştirdiği 3.717 adet satış rakamı ile Haziran ayında % 6,1 oranında pazar payı elde etti. 273.357 adet satışın gerçekleştiği Ocak – Haziran 2009 toplam pazarında ise 15.553 adet satış gerçekleştiren Peugeot'nun ilk 6 aylık dönemde pazar payı ise %5.7 oldu.