otohaber_logo
Haberler
Müşteriler en çok Opet'ten memnun
Opet, 2009’da Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi sonuçlarına göre akaryakıt tüketicisinin en çok memnun kaldığı marka oldu.
Müşteriler en çok Opet'ten memnun

Opet Petrolcülük A.Ş; KalDer (Kalite Derneği) koordinasyonunda, TMME Ortak Girişimi tarafından gerçekleştirilen Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi (TMME) 2009 sonuçlarına göre, müşteri memnuniyeti en yüksek şirket oldu.


Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi'nde sadece memnuniyet endeksi değil, aynı zamanda marka ve sektör bazında müşteri beklentileri, algılanan kalite ve değer, müşteri şikayetleri ve bağlılığı da ölçülüyor. Opet de sektöründe müşteri memnuniyetini artıran ve devamlılığını sağlayan uygulamaları ile 2006 yılından beri dördüncü kez sektör lideri oldu.


Konuyla ilgili açıklama yapan OPET Genel Müdürü Cüneyt Ağca, KalDer tarafından gerçekleştirilen Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi'nde dördüncü kez lider olmaktan duydukları mutluluğu dile getirdi. "OPET olarak, müşteri memnuniyeti kriteri, faaliyetlerimizin en önemli başarı göstergelerinden biridir. Bu amaçla, istasyonlarımızdaki yakıt ve hizmet kalitesi, servislerimizin maksimum kalite standartlarında olması ve tuvaletlerimizin temiz olması faaliyetlerimizin odak noktasını oluşturuyor. Her türlü öneri, takdir ve şikayetleri sadece bir kısa mesajla değerlendirdiğimiz FullMesaj gibi müşteri memnuniyetini daima üst seviyede tutmaya yönelik çalışmalarımız sayesinde, müşterilerimizin istek ve beklentilerini anında öğreniyor ve yanıtlıyoruz. Bugüne kadar bize güvenen müşterilerimize ve güler yüzlü istasyon ağımızı oluşturan bayilerimize teşekkürü bir borç biliriz. Dört yıldır üst üste Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi lideri olmamızın, gelecekteki çalışmalarımıza da büyük bir ivme kazandıracağına inanıyorum" dedi.

Diğer Haberler

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca hazırlanmış aydınlatma metnimizi okumak ve sitemizde ilgili mevzuata uygun olarak kullanılan çerezlerle ilgili bilgi almak için lütfen tıklayınız.