Otomotiv Distribütörleri Derneği'nin bu yılki genel kurulunda Sanayi ve Ticaret Bakanı Nihat Ergün sektörün en ciddi sorunlarından birinin de sigortacılık alanında yaşanan sıkıntılar olduğunu söylemişti. Nihat Ergün'ün sözlerinin yanlış olmadığını gelen okur şikayetlerinden de anlamak mümkün. Gerçekten de Türkiye'de otomobil sigortası konusunda ciddi sıkıntılar var. Kaskonun bireysel reytinge göre yapılamaması, eksper ziyaretlerinin ve kararlarının gecikmesi, servislerin hızlı hizmet verememesi gibi konular en dikkat çekici sorunlar. Ancak tabii ki otomotiv sektörünün de sigortacıların da bu konuda elleri boş durmuyor. Pek çok şirket müşterilerine daha iyi hizmet verebilmek için çalışmalarına devam ediyor. Bu konuda en önemli atılımlardan biri de Allianz'a ait. Dünyanın en büyük sigorta şirketlerinden biri olan Allianz, Türkiye'de 2007 yılında ilk olarak Fiat ile başlattığı Fiat Kasko hizmetiyle markaya özel kasko hizmetine ilk adımı atarak sektörde farklı bir hizmet mantığı getirmişti. Allianz'ın global çalışmalarının ürünü olan markaya özel kasko projesi bu yıl daha da hareketlendi önce Renault Kasko ve Ford marka araçlar için FKasko'yu hayata geçiren Allianz'ın kasko çeşitlerine yeni otomotiv markaları da ekleniyor. Yeni anlaşmalarla hayata geçirilen Nis-Kasko, Volkswagen Kasko ve Hyundai Kasko ile sigortalılar Allianz'ın alışılagelmiş sigorta hizmetlerine ek olarak her türlü hasarını anlaşmalı yetkili servislerde, öncelikli olarak tamir ettirebilme imkanı buluyor. Markalı Kasko, yetkili servislerin otomotiv firması tarafından önerilen onarım metodunu uygulamasına ve orijinal yedek parçaların kullanılmasına olanak veriyor. Böylelikle araç sahiplerinin araçlarının 2'nci el değerini de korumasına katkıda bulunuyor. Ayrıca markalı kaskoların poliçe kapsamında, onarımı yetkili servislerde gerçekleştirilecek 1.000 TL'ye kadar hasarlar için ekspertiz gerekmiyor. Allianz Sigorta Genel Müdürü Arif Aytekin, "Allianz yurtdışında kurulmuş olan işbirliklerini Türkiye'ye taşıyarak ve yeni işbirlikleri geliştirerek bu alanda öncülüğünü ve liderliğini sürdürüyor. Markalı kaskolar, sigortalılara cam dahil tüm hasarlarda kendi yetkili servislerinden öncelikli hizmet alabilme avantajı sunuyor. Markalı kaskolar, otomotiv bayileri ve tüm Allianz acentelerinde satışa sunuluyor" diyerek sundukları hizmet hakkında bilgi verdi.
Haberler
Markaya göre kasko devri
Allianz, otomotiv şirketleri ile yaptığı anlaşmalar ile araçlara geniş kapsamlı bir kasko hizmeti sunuyor. Fiat, Renault, Ford, Volkswagen, Nissan ve Hyundai markalı araçlara özel yapılan kaskolar, aracın kendi yetkili servisi çatısı altında, orijinal par
- 24 Ağustos 2010
Otomobil dünyasının en güvenilir bilgi kaynağı
Otomobil dünyasındaki tüm önemli gelişmeleri, doğru ve tarafsız şekilde okura ulaştıran otohaber dergisi yılda 12 sayı çıkan tek otomotiv dergisidir. Yıl boyunca çıkardığı birçok ek yayınla otomobil dünyasına dair her konuda okuruna zengin bir içerik sunar. Elektrikli ve hibrit otomobillerden safkan spor otomobillere, klasik ve antika taşıtlardan SUV ve crossoverlara uzanan zengin bir özel yayın çeşitliliği sunan otohaber dergisi ayrıca yıl boyunca gerçekleştirdiği test ve karşılaştırmaları da Test Yıllığı dergisinde bir araya topluyor.
e-Bülten aboneliğimize kayıt olmak için e-posta adresinizi giriniz.