Casus fotoğrafçıların aylardır yakalamaya çalıştığı makyajlı i30 sonunda kendini gösterdi. Standart versiyonda yeni renk ve jant seçenekleri sunulurken altıgen ızgara tıpkı makyajlanan i40'da olduğu gibi küçük kardeşte de yerini alıyor. Üç ve beş kapılı karoserle tanıtılan modelde en önemli değişiklikler motor kaputunun altında yer alıyor.
Hyundai i30 Turbo ismiyle aileye yeni katılan versiyonda daha keskin hatlara sahip yeni bir ön tampon, yeni LED gündüz farları, arka tampon, difüzör, 18 inç jantlar, çift egzoz çıkışı, bi-xenon farlar ve elden geçirilmiş LED'li stoplar dikkat çekiyor. Ayrıca otomobilin ön tarafında 300mm, arka tarafında ise 284 mm'lik fren diskleri kullanılıyor.
İç mekanda ise genel yapısını korurken, spor ön koltuklar, kontrast renkte dikişler, siyah tavan döşemesi ve farklı bir gösterge paneli i30'un dikkat çekici özellikleri arasında…
Aracın kaputunun altında ise Türkiye pazarını en çok ilgilendiren 1.6 litrelik turbo dizel motor 110 HP ve 280 Nm, 136 HP ve 280 Nm tork üreten iki farklı versiyonla sunulacak. 6 ileri manuel ve 7 kademeli otomatik şanzımanla kombine edilecek bu motor seçeneğine ek olarak atmosferik 100 HP ve 134 Nm tork üreten 1.4 litrelik benzinli motor da makyajlı i30'un motor gamında yer alıyor. Ayrıca 1.6 litrelik 120 HP güç ve 156 Nm tork üreten motor da tercih listesinde yer alıyor. En performanslı versiyon olan Hyundai i30 Turbo'da ise Kia pro cee'd GT'de kullanılan 1.6 litrelik benzinli motor yer alıyor. Bu motor Kia'da 204 HP güç üretirken, i30'da ise 186 HP güç ve 265 Nm tork üretiyor. Model gelecek yıl Türkiye yollarına çıkacak.