Lassa tarafından 2002 yılında hayata geçirilen Yarış Lastiği Geliştirme Projesi, zaman içerisinde elde edilen veriler ve yarışlarda kazanılan tecrübelerle, Rally 2 ve Rally 3'ün geliştirilmesini sağladı. Bu ürünlerle Türkiye'de elde şampiyonluklar ve Avrupa'da, özellikle İtalya Şampiyonası'nda kazanılan tecrübeler, yepyeni "know-how" oluşumunda önemli katkı sağlamış ve bu bilgiler ışığında bu kez özgün tasarımıyla yeni Rally lastiğinin yolculuğu başladı. 2009 yılında Avrupa'da yarışmaya başlayan Lassa Rally Team, düzenlediği "Co-Drive" aktivitesiyle, 2010 yılına ilişkin hedeflerini anlattı. Ayrıca Takım Direktörü Volkan Işık'ın pilot koltuğunda yer aldığı aktiviteye katılanlar, Mitsubishi Evo IX aracı ile ralli heyecanı yaşadılar. Lassa Rally Team Takım Direktörü Volkan Işık tarafından yapılan açıklamada; "6 ayaktan oluşan İtalya Toprak Şampiyonası'nın üç ayağına katıldık ve iyi bir hazırlık dönemi geçirdik. Bir sürecin adımı olarak düşündüğümüz bu yıl, Lassa Yarış Lastikleri'ni farklı şartlarda ve araçlarda deneme fırsatı bulduk. Elde ettiğimiz verileri projeye dahil ederek çok daha iyi bir noktaya geleceğimizden kuşkum yok" dedi. Organizasyonda bir konuşma yapan Brisa Satış Genel Müdür Yardımcısı Serdar Demirdağ, 2009 yılında yaşanan ekonomik krize rağmen, öngörülü davranarak OEM, yurtiçi ve yurtdışı tüm kanallarda hedefledikleri noktada yılı bitirdiklerini" ifade etti. Sezon boyunca 3 yarışta mücadele verdiklerini söyleyen Atilla Bilginoğlu ise, "Her yarış, hazırlık safhaları ve yarış sürecinde farklı deneyimler elde etmemizi sağladı. Sezona başlarken en önemli hedefi miz, yarışlardan elde edilenverileri, geliştirme sürecine aktarabilmekti. Halen testleri devam etmekte olan yeni lastiğimiz yine tamamı Türk Lassa mühendisleri ekibinin bir ürünü olarak pazara yıl içerisinde sunacak" dedi. Atilla Bilginoğlu; "Türkiye Şampiyonası'nda Mitsubishi EVO ile mücadele ediyorduk. Bu yıl katıldığımız İtalya Toprak Şampiyonası'nın ilk iki ayağında Fiat Grande Punto S2000 ile yer aldık. Son yarışımızda da Peugeot 207 S2000'de lastiklerimizi test ettik" dedi.
Haberler
Lassa rallide hedef büyüttü
Lassa Rally Team, düzenlediği Co-Drive aktivitesinde Lassa Yarış Lastikleri Geliştirme Projesi’nin bir parçası olarak, yeni sezonda Avrupa’da Türkiye’yi temsil edecek.
- 7 Şubat 2010
Otomobil dünyasının en güvenilir bilgi kaynağı
Otomobil dünyasındaki tüm önemli gelişmeleri, doğru ve tarafsız şekilde okura ulaştıran otohaber dergisi yılda 12 sayı çıkan tek otomotiv dergisidir. Yıl boyunca çıkardığı birçok ek yayınla otomobil dünyasına dair her konuda okuruna zengin bir içerik sunar. Elektrikli ve hibrit otomobillerden safkan spor otomobillere, klasik ve antika taşıtlardan SUV ve crossoverlara uzanan zengin bir özel yayın çeşitliliği sunan otohaber dergisi ayrıca yıl boyunca gerçekleştirdiği test ve karşılaştırmaları da Test Yıllığı dergisinde bir araya topluyor.
e-Bülten aboneliğimize kayıt olmak için e-posta adresinizi giriniz.