Yeni nesil Dacia Sandero ile ilk tanışmamız modelin crossover versiyonu Sandero Stepway ile olmuştu. Sandero gövde renginin hakimiyetindeki tasarımıyla ve yere daha yakın karoseriyle şehirli bir otomobil olarak karşımızda. Üçüncü nesil Sandero’nun iri ön panjuru çok daha şık ve güçlü görünmesini sağlarken farlarda da marka yüzü niteliğinde yenilikler var. Y ışık imzası standart olarak gelirken üst donanım Prestige’de farlar LED aydınlatma ile geliyor. LED gündüz farları da yine bu donanımda standart sunuluyor.
- 9 Kasım 2022
Dacia Sandero
Sandero’nun Stepway’e göre daha fazla güven veren, ağırlık transferlerinde karoser salınımları çok daha iyi taşıyan bir yapısı var. Direksiyon sistemi sınıfının dinamizm ya da geri bildirimleriyle örnek teşkil edecek seviyede olmasa da şehir içerisinde sürücüye beklediği kolaylığı sağlayan konforda. Bununla birlikte otoyol kullanımında da genel olarak süspansiyon ve direksiyon sistemlerinin uyumlu yapısı güven veriyor.
Dacia Sandero ferah iç mekan
Otomobilin içerisinde geniş ve aydınlık yaşam alanı sunulurken tercih edilen malzemeler bir bütçe otomobilinde olduğumuzu hatırlatıyor. Otomobilin güvenlik, tasarım ve ergonomi konusunda tatminkar seviye ulaşmasında önemli rol oynayan, 16 inçlik hafif alaşımlı jantlar, sürüş destek paketi, 8 inçlik multimedya ekranını içeren navigasyon paketi ve teknoloji paketi opsiyonel olsa da ulaşılabilecek makul fiyatlara sahip.
Dacia Sandero kullanışlı panel
CVT şanzımanın vites kolunun ön tarafında yeterli büyüklükte bir alan da yer alıyor.
Dacia Sandero turbo benzinli motor
Motor kaputu altındaki turbo benzinli 90 HP’lik motorun CVT ile olan ilişkisi makul hızlanma ve ekonomi olarak karşımıza çıkıyor. CVT’nin vites değişimleri olmadığı için şehir kullanımında beğeni toplayan konforlu yapısı ani hızlanmalarda kayış efekti olarak bilinen yüksek devirde sabit kalmayla otoyol sürüşlerinde gürültüyü arttırıyor. Bununla birlikte şehirdeki hızlanma isteklerinde yeteri kadar konforlu olduğunu söyleyebiliriz. 6,0 litrelik ortalama test tüketimi beklenen ekonomiyi karşılıyor.
Dacia Sandero bagaj hacmi beklentileri karşılıyor
Dacia Sandero'da bulunan 410 litrelik bagaj hacmi sınıf beklentilerini fazlasıyla karşılıyor.
Otomobil dünyasının en güvenilir bilgi kaynağı
Otomobil dünyasındaki tüm önemli gelişmeleri, doğru ve tarafsız şekilde okura ulaştıran otohaber dergisi yılda 12 sayı çıkan tek otomotiv dergisidir. Yıl boyunca çıkardığı birçok ek yayınla otomobil dünyasına dair her konuda okuruna zengin bir içerik sunar. Elektrikli ve hibrit otomobillerden safkan spor otomobillere, klasik ve antika taşıtlardan SUV ve crossoverlara uzanan zengin bir özel yayın çeşitliliği sunan otohaber dergisi ayrıca yıl boyunca gerçekleştirdiği test ve karşılaştırmaları da Test Yıllığı dergisinde bir araya topluyor.