otohaber_logo
Test Merkezi
Dacia'nın yeni marka yüzü
Üçüncü nesil Dacia Sandero, güncel marka yüzünü ilk kez temsil eden model olarak karşımıza çıkmışken modelin ekonomi iddiasını keşfe çıkıyoruz.
Dacia'nın yeni marka yüzü

Yeni nesil Dacia Sandero ile ilk tanışmamız modelin crossover versiyonu Sandero Stepway ile olmuştu. Sandero gövde renginin hakimiyetindeki tasarımıyla ve yere daha yakın karoseriyle şehirli bir otomobil olarak karşımızda. Üçüncü nesil Sandero’nun iri ön panjuru çok daha şık ve güçlü görünmesini sağlarken farlarda da marka yüzü niteliğinde yenilikler var. Y ışık imzası standart olarak gelirken üst donanım Prestige’de farlar LED aydınlatma ile geliyor. LED gündüz farları da yine bu donanımda standart sunuluyor.

1 / 5

Dacia Sandero

Dacia Sandero

Sandero’nun Stepway’e göre daha fazla güven veren, ağırlık transferlerinde karoser salınımları çok daha iyi taşıyan bir yapısı var. Direksiyon sistemi sınıfının dinamizm ya da geri bildirimleriyle örnek teşkil edecek seviyede olmasa da şehir içerisinde sürücüye beklediği kolaylığı sağlayan konforda. Bununla birlikte otoyol kullanımında da genel olarak süspansiyon ve direksiyon sistemlerinin uyumlu yapısı güven veriyor.

2 / 5

Dacia Sandero ferah iç mekan

Dacia Sandero ferah iç mekan

Otomobilin içerisinde geniş ve aydınlık yaşam alanı sunulurken tercih edilen malzemeler bir bütçe otomobilinde olduğumuzu hatırlatıyor. Otomobilin güvenlik, tasarım ve ergonomi konusunda tatminkar seviye ulaşmasında önemli rol oynayan, 16 inçlik hafif alaşımlı jantlar, sürüş destek paketi, 8 inçlik multimedya ekranını içeren navigasyon paketi ve teknoloji paketi opsiyonel olsa da ulaşılabilecek makul fiyatlara sahip.

3 / 5

Dacia Sandero kullanışlı panel

Dacia Sandero kullanışlı panel

CVT şanzımanın vites kolunun ön tarafında yeterli büyüklükte bir alan da yer alıyor.

4 / 5

Dacia Sandero turbo benzinli motor

Dacia Sandero turbo benzinli motor

Motor kaputu altındaki turbo benzinli 90 HP’lik motorun CVT ile olan ilişkisi makul hızlanma ve ekonomi olarak karşımıza çıkıyor. CVT’nin vites değişimleri olmadığı için şehir kullanımında beğeni toplayan konforlu yapısı ani hızlanmalarda kayış efekti olarak bilinen yüksek devirde sabit kalmayla otoyol sürüşlerinde gürültüyü arttırıyor. Bununla birlikte şehirdeki hızlanma isteklerinde yeteri kadar konforlu olduğunu söyleyebiliriz. 6,0 litrelik ortalama test tüketimi beklenen ekonomiyi karşılıyor.

 

5 / 5

Dacia Sandero bagaj hacmi beklentileri karşılıyor

Dacia Sandero bagaj hacmi beklentileri karşılıyor

Dacia Sandero'da bulunan 410 litrelik bagaj hacmi sınıf beklentilerini fazlasıyla karşılıyor.

Diğer Haberler

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca hazırlanmış aydınlatma metnimizi okumak ve sitemizde ilgili mevzuata uygun olarak kullanılan çerezlerle ilgili bilgi almak için lütfen tıklayınız.