Her geçen gün daha fazla otomotiv müşterisinin yepyeni bir otomobile sahip olma hayalini gerçekleştiren Dacia, 2009 yılının ilk 6 ayında 2.015 adet otomobil satış rakamı ile binek otomobil pazarında %1.1 ve 1.201 adet hafif ticari araç satışı ile hafif ticari araç pazarında %1.4 oranında pazar payı elde etti. Bu sonuçlar ile Dacia, Türkiye'deki başarılı performansını sürdürüyor.
Sadece Türkiye'de değil, ticarileştirildiği tüm ülkelerde başarı elde eden Dacia. 2009'un ilk 5 ayında 120.000 satış adediyle %16 oranında daralan otomotiv pazarlarında % 15.5 büyüme gösterdi. Dacia, Almanya'daki satış adedini %800 arttırdı, Fransa'da ise 9.cu marka oldu.
Türkiye pazarındaki en genç ürün gamına sahip markalardan biri olan Dacia, 2008 yılında gerçekleştirdiği lansmanlardan sonra 2009 yılının ilk aylarında Logan MCV modelini yeniledi.