İlk kez 2006’da Türkiye yollarına çıkan ve 2012’de makyajlanan Captiva, ikinci kez revize edilerek Türkiye’de satışa sunuldu.
İlk kez 2006’da Türkiye yollarına çıkan ve 2012’de makyajlanan Captiva, ikinci kez revize edilerek Türkiye’de satışa sunuldu.
Türkiye’de kompakt SUV sınıfının son 6 yılına damga vuran modellerinden Chevrolet Captiva, yenilenen yüzüyle tüketicilerin beğenisine sunuldu.
Türkiye’nin En Dinamik Otomobil Markası sloganıyla dikkat çeken Chevrolet’nin Türkiye Genel Müdürü Murat Aydın, 2010’da tedarik edebildikleri her Captiva’yı satabildiklerini ve markalarının 2011 stratejilerinin çok daha iddialı olduğunu belirtti.
Otomobil dünyasındaki tüm önemli gelişmeleri, doğru ve tarafsız şekilde okura ulaştıran otohaber dergisi yılda 12 sayı çıkan tek otomotiv dergisidir. Yıl boyunca çıkardığı birçok ek yayınla otomobil dünyasına dair her konuda okuruna zengin bir içerik sunar. Elektrikli ve hibrit otomobillerden safkan spor otomobillere, klasik ve antika taşıtlardan SUV ve crossoverlara uzanan zengin bir özel yayın çeşitliliği sunan otohaber dergisi ayrıca yıl boyunca gerçekleştirdiği test ve karşılaştırmaları da Test Yıllığı dergisinde bir araya topluyor.