Corvette'in en hızlı modeli olan ZR1 yerine Z06 modelinden geliştirilen otomobilde yine Z06'dan alınan 7.0 lt'lik atmosferik V8 motor kullanılıyor. Pist odaklı bir kullanım amaçlayan modelde Brembo karbon-seramik frenler, yeni 20 inç alaşım jantlar, Magnetic Selective Ride Control adı verilen süspansiyon sistemi ve karoserdeki çeşitli bölgelerde karbon-fiber parçalar yer alıyor. Ayrıca kabin içinde yarı deri, yarı süet koltuklar, kapı eşikleri ve kafalıklarda bulunan özel amblemler gibi Carbon Edition'a özel donanımlar bulunuyor. Otomobilin baş mühendisi Tadge Juechter Carbon Edition için şunları söylüyor: "Hafif ve atmosferik Z06'nın motorunu, ZR1'in fren ve yol tutuş performansıyla birleştiriyoruz". Bu açıklama otomobilin Laguna Seca'da atmış olduğu tur derecesinin nasıl standart Z06'dan tam 3 saniye daha iyi olduğunu gösteriyor. Otomobilden sınırlı sayıda üretilecekken, bu versiyondaki parçaların standart Z06'larda "Z07" opsiyonuyla alınabilmesi de söz konusu. Bu seçenekler yazın son aylarından itibaren alınabilecek.
Haberler
Bu Corvette yalnızca 500 adet üretilecek
Corvette, sadece 500 adet üretilecek olan Z06 Carbon Limited Edition ile LeMans yarışlarına girişinin 50’nci yılını hafifleyerek kutluyor.
- 25 Mart 2010
Otomobil dünyasının en güvenilir bilgi kaynağı
Otomobil dünyasındaki tüm önemli gelişmeleri, doğru ve tarafsız şekilde okura ulaştıran otohaber dergisi yılda 12 sayı çıkan tek otomotiv dergisidir. Yıl boyunca çıkardığı birçok ek yayınla otomobil dünyasına dair her konuda okuruna zengin bir içerik sunar. Elektrikli ve hibrit otomobillerden safkan spor otomobillere, klasik ve antika taşıtlardan SUV ve crossoverlara uzanan zengin bir özel yayın çeşitliliği sunan otohaber dergisi ayrıca yıl boyunca gerçekleştirdiği test ve karşılaştırmaları da Test Yıllığı dergisinde bir araya topluyor.
e-Bülten aboneliğimize kayıt olmak için e-posta adresinizi giriniz.