Çok paranız var ve bir Ferrari ya da Lamborghini sizin için çok sıradan. Neticede parası olan herkes yılda binlerce adet üretilen bu otomobillerden birini satın alabilir. Ama siz özgün olmalısınız. Ama aynı zamanda da İtalyan estetiği ve performansından da mahrum kalmamalısınız. Kulağa belki garip gelecek ama dünyada böyle sıkıntıları olan insanlar var. Evet gerçekten bu insanlar var. Öyle olmasa Faralli & Mazzanti gibi küçük üreticiler var olmazdı. 26 yaşındaki genç Macar tasarımcı Zsolt Tarnok tarafından tasarlanan F&M Vulca sadece 10 adetlik üretim sayısı ve Rönesans dönemi heykellerini hatırlatan estetiğiyle az önce bahsettiğimiz sıkıntıyı çekenler için iyi bir çözüm olmalı.
Adını Antik Roma Dönemi'nin ateş tanrısından alan Vulca, daha ilk bakışta adının hakkını veren ateşli bir tasarıma sahip. Ön bölümde üçgen panjur ve çift yuvarlak farlar özgün bir görünüm sunarken, ön çamurlukların kaslı yapısı kapıların ortasına kadar uzanarak 1930'ların tasarım çizgisine atıfta bulunuyor. Farları hatırlatan yuvarlak stopların kullanıldığı arka bölümde, iki adet çift egzoz çıkışı ve difüzörlü tampon yüksek gücün ipuçlarını veriyor. 4.830 mm boyundaki heybetli coupede 520 HP gücünde 7.1 lt'lik V10 ve 5.8 lt hacimden 630 HP güç üreten V10 motorlar kullanılıyor. 630 HP'lik S versiyonu 0-100 km/s hızlanmasını 3.9 saniyenin altında tamamlarken, aracın maksimum hızı da 335 km/s'nin üzerinde. İç mekanda gözün gördüğü, elin uzandığı her yerde kaliteli deri ve gerçek alüminyum kullanılırken, dijital gösterge tablosu ön konsolun tepesine yerleştirilmiş. Direksiyon simidi ve havalandırma kumandalarının BMW 6 Serisi'nden alındığı kabinde, müşterinin tercih edebileceği renk ve materyallerde sınırı hayal gücü belirliyor.