GV70 SUV'un tamamen elektrikli versiyonu, bu yılın başlarında tanıtılan Electrified G80 sedanın ayak izlerini takip ediyor. Önümüzdeki yıldan itibaren belirli pazarlarda piyasaya sürülecek ve fiyatlandırma detayları henüz teyit edilmemiş olsa da, mevcut benzinli ve dizel modellere göre bir miktar daha pahalı olması bekleniyor.
Genesis Electrified GV70'e güç sağlamak için, boost modunda 482 HP ve 700 Nm tork sağlayan çift elektrik motor kullanılmış. Bu motorlarla Electrified GV70, 4,5 saniyede 0'dan 100 km/s hıza çıkabiliyor.
Genesis, modelin pil takımının kapasitesini açıklamadı, ancak daha küçük GV60 ve Hyundai Ioniq 5'teki gibi aynı 400V/800V çoklu hızlı şarj teknolojisini kullandığını onayladı. 350 kW hızlı şarj cihazına takıldığında yüzde 10 ila yüzde 80 arasında şarj olması sadece 18 dakika sürüyor. Electrified GV70, Kor yaklaşık 400 km menzile sahip.
Diğer elektrikli Hyundai ve Genesis modelleri gibi, Electrified GV70 de 3,6 kW şarjı destekleyen ve araç sahiplerinin çeşitli elektrikli cihazları takmalarına olanak tanıyan bir Araçtan Şarj özelliğine sahip.
Görsel açıdan, Electrified GV70'in standart bir modelden pek farkı yok. En önemli değişiklik, gizli bir elektrik şarj portunu barındıran revize edilmiş G-Matrix ızgarasının kullanılması. Egzoz borularının olmaması da elektrikli SUV'un arka tarafının diğer modellerden farklı görünmesine yardımcı oluyor.