Porsche, ilk 911'i tanıttığında coupe'den sonra bir cabrio versiyonun beklentisi de ortaya çıkmıştı. Ancak ilk 911'lerin yollara çıktığı dönemde aracın en önemli pazarlarından biri olan Amerika'daki sıkı güvenlik normlarını karşılamak için, tavanının tamamı açılabilen bir 911 yerine tavanın orta kısmının söküldüğü, takla barlı bir Targa versiyonda karar kılınmıştı.
1965'ten 1996 yılına kadar karakteristik yapısını koruyan 911 Targa, bu tarihten itibaren büyük bir açılabilir cam tavana sahip bir 911 versiyonu haline gelmişti. Ancak bugün geçmişe, güzel günlere dönüş zamanı. Zira yeni 911 Targa'da atasının kült karakteri yeniden ortaya çıkmış.
Güncel 911 Cabrio üzerinden geliştirilen yeni 911 Targa, yollara sadece 4 tekerlekten çekişli olarak çıkarken, şimdilik 3.4 lt 350 HP'lik Targa 4 ve 3.8 lt 400 HP'lik Targa 4S versiyonları sunulacak. Manuel ve otomatik olmaz üzere iki şanzıman seçeneğinin sunulduğu yeni 911 Targa, Detroit Otomobil Fuarı'ndaki tanıtımından sonra mayıs ayında Avrupa'da yollara çıkacak.