otohaber_logo
Haberler
Volvo Yeni Yıldan Umutlu
Geçtiğimiz yıl satışlarında önemli artış kaydeden Volvo Car Türkiye, 2015 yılında da bu başarıyı ileriye taşımayı planlıyor.
Volvo Yeni Yıldan Umutlu

Geçtiğimiz yıl Volvo Car Türkiye, bir önceki yıla oranla yüzde 20,7 satışlarını arttırarak büyük başarı sağladı. Toplamda 6.060 adet otomobil satmayı başaran Volvo, 2015 yılında da hedeflerini büyüterek 7000 satış yapmayı amaçlıyor. Geçtiğimiz yıl satışlarında en büyük payı yüzde 23,3'lük oranıyla S60 modeli alırken, V40/V40 CrossCountry modelleri yüzde 21,3'lük oranıyla satışlardaki artışın lokomotifi oldu.

Yeni Yıldaki Modellerden Beklentiler Yüksek

Volvo'nun gelecek yıl Türkiye'de satışa sunacağı ikinci nesil XC90, V60 CrossCountry ve S60 CrossCountry modellerden beklentiler yüksek. Yeni XC90, 2015'in üçüncü çeyreğinde satışa sunulacak. V60 Cross Country ile S60 Cross Country ise 2015'in sonuna doğru Türkiye'de satılmaya başlanacak.

Volvo Car Turkey Genel Müdür Greg Maruszewski Değerlendirme

"Volvo Cars Turkey olarak 2014 yılı performansımızdan ve Volvo Cars'ın global satış rekoruna önemli katkılar sağladığımız için çok memnunuz. Motorlarımıza ve 2020 vizyonumuza yönelik otomobillerinize yaptığımız önemli yatırımların geri dönüşünü geçtiğimiz sene çok güzel bir şekilde aldık. 2015'te toplam pazarın yüzde 5 ila 10 arasında büyümesini öngörüyoruz Volvo Car Turkey olarak biz yine pazarın üzerinde bir büyüme hedefliyor, Premium segmentteki istikrarlı büyümemizin devam etmesini planlıyoruz. Bu büyümede her zamanki gibi Volvo V40/V40 Cross Country ve S60 etkili olacaktır. Yeni modellerimiz Volvo XC90, V60 Cross Country ve S60 Cross Country'nin de satışlarımızda nasıl bir hareketlilik yaratacağını heyecanla bekliyoruz. Yeni modellerimizin de ivmesiyle 2015'te 7 bin satış adedine ulaşacağımızı öngörüyoruz. 2014 yılında bizi mutlu eden bir başka gelişme de servis ve satış, alanlarındaki müşteri memnuniyeti artışı oldu. Gecen seneden bu yana servis bölümünde yaşanan müşteri memnuniyeti artışı % 13,8 iken; satış kısmında ise %25 olarak gerçekleşti. Satış kısmındaki bu müşteri memnuniyeti artışı ile Volvo Car Turkey, diğer Volvo ülkeleri arasında ikinci sıraya yerleşmiş oldu. Geçtiğimiz yılın aynı döneminden bu yana, müşteri memnuniyeti anketlerinde hedeflerimizin de üstünde bir artış gerçekleştirdik. Bir diğer olumlu gelişme de anketlerimize cevap veren katılımcıların sayısının 2 kat artması oldu. Bu dönemde hayata geçirdiğimiz Volvo Car Turkey olarak geliştirdiğimiz ve diğer Volvo ülkelerinde yer almayan sadakat programı olan Volvo Benimle'nin bu artıştaki etkisi yadsınamaz. Volvo Benimle'nin kullanımını 2015'te daha da yaygınlaştırmayı planlıyoruz. " dedi.

Diğer Haberler

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca hazırlanmış aydınlatma metnimizi okumak ve sitemizde ilgili mevzuata uygun olarak kullanılan çerezlerle ilgili bilgi almak için lütfen tıklayınız.