Yağ pompasına güvenmediğimiz için tekrardan değiştirdik.
Volkswagen Grubu'nda çok bir çok modelde görev yapan 1.8 Turbo motorun standart yağ basıncı motorun normal çalışma ısısında yeni en az 60 derece ve 2000 d/d'de 2 bardır. Sizin aracınızda motor yağı bu basınca 1000 d/d'de oluşuyorsa ya motor soğukken ölçüyorsunuz ya da yağ basıncınızda sorun yok demektir. Bu sorun, ısıdan dolayı hata verebileceği için yağ müşirinden kaynaklanabilir. Bu nedenle yağ müşirinin yenilenmesi gerekir. Ancak emin olmak için harici bir yağ basınç manometresi takarak yağ ikaz ışığı yandığında basıncın kaç barda olduğunu test etmelisiniz. Ayrıca yağ soğutmalı turbo yoktur. Su soğutmalıdır ve su soğutması iptal edildiyse yağ çok ısınıyor da olabilir.