Jazz/Fit platformundan yükselen Vezel'de 1.5 lt'lik VTEC Turbo görev yapacakken, Jazz Hybrid'deki 1.5 lt'lik benzinli/elektrikli kombinasyon da sunulacak. 4.30 metrelik Vezel, 1.80 metre genişliğinde ve platformunu aldığı Jazz gibi 2.35 metrelik bir dingil mesafesi sunuyor.
Honda'nın güncel modellerindeki akışkan tasarıma sahip ön bölümde büyük marka logosu ve gri renkli plastikler dikkat çekici iken, arka kapı kollarının ana rakip Nissan Juke gibi C sütununa gizlenmesi, Vezel'in bir coupe gibi algılanmasını sağlıyor. Avrupa pazarı için Türkiye'de üretilmesi hala gündemde olan Vezel için nihai karar henüz verilmedi. Türkiye'deki SUV/crossover pazarının Avrupa pazarı gibi yükselişte olduğu düşünüldüğünde Vezel'in şansı yüksek gözükürken, Gebze'deki fabrikada bu araç için gereken kapasite de mevcut. Bu arada Vezel'in adının da, Avrupa'daki belirli ülkelerde negatif anlamlı kelimeleri çağrıştırması, değiştirilmesi gerekliliğini doğuracak.
Standart olarak önden çekişli olan Vezel, iç mekanında 7 inçlik dokunmatik ekranlı multimedya sistemi, havada asılı duran merkezi konsol gibi detayların haricinde, yolcu bölümündeki üç havalandırma kanalıyla da fark yaratacak. Bu arada iç mekanın Jazz'dan daha kaliteli deri döşemelerle kaplı donanımların olması haricinde, küçük sınıftaki kardeşten gelen modüler koltuk yapısı Vezel'in avantajları olacak. Vezel'in 4 tekerlekten çekişli versiyonlarının da üretimi planlanıyor.
Neredeyse hiçbir düz panelin olmadığı tasarım, 3 kapılı gibi bir algı yaratıyor.
Arka koltukların katlanması Jazz ile aynı şekilde gerçekleşiyor.
Kokpit Jazz'dan daha değerli duruyor.