otohaber_logo
Test Merkezi
Üçüncü nesil Dacia Sandero
Üçüncü nesil Dacia Sandero, güncel marka yüzünü ilk kez temsil eden model olarak karşımıza çıkmışken modelin ekonomi iddiasını keşfe çıkıyoruz.
Üçüncü nesil Dacia Sandero

Yeni nesil Dacia Sandero ile ilk tanışmamız modelin crossover versiyonu Sandero Stepway ile olmuştu. Sandero gövde renginin hakimiyetindeki tasarımıyla ve yere daha yakın karoseriyle şehirli bir otomobil olarak karşımızda. 


Daha fazlası için: https://www.youtube.com/@otohaber

1 / 5

Dacia Sandero yüksekliği

Dacia Sandero yüksekliği

Tasarım farklarından bahsettiğimiz Sandero ve Sandero Stepway’in sürüşünü de farklılaştıran bir fark da yükseklik. Stepway seçeneğinin zeminden 201 mm yüksekliği karşılığında, Sandero’nun zeminden yüksekliği 162 mm. Ağırlık merkezinin yüksekliğini değiştiren bu detay ile iki modelin duruşları kadar sürüş karakterinde de bir fark ortaya çıkıyor. 

2 / 5

Dacia Sandero

Dacia Sandero

CVT’nin vites değişimleri olmadığı için şehir kullanımında beğeni toplayan konforlu yapısı ani hızlanmalarda kayış efekti olarak bilinen yüksek devirde sabit kalmayla otoyol sürüşlerinde gürültüyü arttırıyor.

3 / 5

Dacia Sandero motor

Dacia Sandero motor

Motor kaputu altındaki turbo benzinli 90 HP’lik motorun CVT ile olan ilişkisi makul hızlanma ve ekonomi olarak karşımıza çıkıyor.

4 / 5

5 / 5

Dacia Sandero multimedya ekranı

Dacia Sandero multimedya ekranı

Otomobilin güvenlik, tasarım ve ergonomi konusunda tatminkar seviye ulaşmasında önemli rol oynayan, 16 inçlik hafif alaşımlı jantlar, sürüş destek paketi, 8 inçlik multimedya ekranını içeren navigasyon paketi ve teknoloji paketi opsiyonel olsa da ulaşılabilecek makul fiyatlara sahip.

Diğer Haberler

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca hazırlanmış aydınlatma metnimizi okumak ve sitemizde ilgili mevzuata uygun olarak kullanılan çerezlerle ilgili bilgi almak için lütfen tıklayınız.