![Toyota Yaris](https://ioto.tmgrup.com.tr/gallery/2010/12/30/JOIOJH4ErSzAB8g9jb1qHg0mN5I4poe69Ku0x6zG.jpg)
Toyota Yaris
![Toyota Yaris](https://ioto.tmgrup.com.tr/gallery/2010/12/30/JOIOJH4ErSzAB8g9jb1qHg0mN5I4poe69Ku0x6zG.jpg)
Toyota’yı 1999 yılından beri küçük sınıfta temsil eden başarılı modeli Yaris, üçüncü nesliyle gün ışığına çıktı. Anavatanı Japonya’da Vitz adıyla satılan küçük Toyota’nın yeni yüzüyle Avrupa Kıtası’na gelişi ise 2011’in ikinci yarısını bulacak.
Toyota Yaris
![Toyota Yaris](https://ioto.tmgrup.com.tr/gallery/2010/12/30/OSRORhkSqYuAuSxQ7V3lc1kIuip1RxyuPHM4F7m2.jpg)
Birinci ve ikinci nesillerinde yuvarlak hatları ve sevimli görüntüsüyle özellikle kadınların ilgi gösterdiği bir model olan Yaris, üçüncü nesille birlikte daha sert ve köşeli bir görünüme kavuşmuş.
Toyota Yaris
![Toyota Yaris](https://ioto.tmgrup.com.tr/gallery/2010/12/30/IZkSn7qcymsJRclQ0Naqp5ypemBW740yFJYfTeLa.jpg)
Çamurluklara doğru uzayan farlar ve sivrilen burun yapısıyla birlikte selefi yle karşılaştırıldığında daha olgun ve ciddi bir yüz taşıyan yeni Yaris, kelebek camlı ön kapısıyla selefi ni hatırlatsa da, tamamen yeni bir tarzı yansıtan C sütunu ile arka bölümün geçmişle yakından uzaktan alakası yok.
Toyota Yaris
![Toyota Yaris](https://ioto.tmgrup.com.tr/gallery/2010/12/30/IhC6bftRssCiCeVt1WbUdMWjrVHMlOYYIs56ieAK.jpg)
10 cm’lik artışla 3.85 metreye ulaşan uzunluk sayesinde hala sınıfının minyon üyeleri arasında yer alan yeni Yaris dingil mesafesinde de 5 cm’lik bir artıya sahip.
Toyota Yaris
![Toyota Yaris](https://ioto.tmgrup.com.tr/gallery/2010/12/30/fA3v5s7LzRwmeZhzPc6OV8kBGKbmEXPwVxRrBuHv.jpg)
Güncel model küçük boyutlarına karşın sınıfının en ferah kabinlerinden birini sunarken, boyutları artan yeni neslin bunu bir adım öteye taşımaması için bir sebep yok.
Toyota Yaris
![Toyota Yaris](https://ioto.tmgrup.com.tr/gallery/2010/12/30/1EJmS5ITmq0nrNyP3UEPujSPJuXO79BZYB8nFLDe.jpg)
Dış tasarımdaki olgunlaşma iç mekanda da kendini gösterirken, birinci nesilden bu yana Yaris’in simgelerinden biri olan merkezi dijital gösterge tablosuna veda edilerek geleneksel bir tarza dönülmüş.
Toyota Yaris
![Toyota Yaris](https://ioto.tmgrup.com.tr/gallery/2010/12/30/Oqy0IM84roYInz2mXGseu02UmJ5PSASysYXVqHoJ.jpg)
Artan boyutlarına rağmen güncel modelle karşılaştırıldığında 30 kilogram hafi fl eyen yeni Yaris, Japonya pazarında 1.0 lt 50 HP, Start- Stop sistemli 1.3 lt 92 HP ve 1.5 lt 108 HP benzinli motor seçeneklerine sahip.
Toyota Yaris
![Toyota Yaris](https://ioto.tmgrup.com.tr/gallery/2010/12/30/JSX6RMmUoNONMZrpCvqAnujylTwtBMnTDPuzFqN5.jpg)
1.3 lt’lik benzinli ünite 3.8 lt/100 km gibi benzinli geleneksel bir motor için sansasyonel bir değer iken, sürekli değişken oranlı CVT şanzıman Japonya pazarında sunulurken, Avrupa’da ise dizel motorların yanından otomatikleştirilmiş Multimode şanzıman farkı olacak.
Toyota Yaris
![Toyota Yaris](https://ioto.tmgrup.com.tr/gallery/2010/12/30/i4OUqqfasp72GXaJBm208ZA49OhXeKoGc0EBCf9E.jpg)
Sıradışı kokpitleriyle bilinen Yaris, bu geleneği bozmayarak yeni neslinde de benzersiz bir yapı sunarken gösterge tablosunda artık geleneksel kadranlara görev verilmiş.
Otomobil dünyasının en güvenilir bilgi kaynağı
Otomobil dünyasındaki tüm önemli gelişmeleri, doğru ve tarafsız şekilde okura ulaştıran otohaber dergisi yılda 12 sayı çıkan tek otomotiv dergisidir. Yıl boyunca çıkardığı birçok ek yayınla otomobil dünyasına dair her konuda okuruna zengin bir içerik sunar. Elektrikli ve hibrit otomobillerden safkan spor otomobillere, klasik ve antika taşıtlardan SUV ve crossoverlara uzanan zengin bir özel yayın çeşitliliği sunan otohaber dergisi ayrıca yıl boyunca gerçekleştirdiği test ve karşılaştırmaları da Test Yıllığı dergisinde bir araya topluyor.