
Ticarilerin Euro NCAP Sınavı

Yolcu kabini önden çarpışmalarda stabil yapısını bozmadı. Aracın ön sırada 2 koltuk bulunurken Euro NCAP yetkilileri bu güvenliğin 3 koltuk içinde sunulacağını belirtti.
Ticarilerin Euro NCAP Sınavı

Yandan çarpmalarda sağladığı güvenlikle en yüksek puanı elde eden model, kamçı testinde ortalama sayılabilecek bir güvenlik sunarken bu bölümde genel olarak başarılıydı.
Ticarilerin Euro NCAP Sınavı

Çarpışma sonrası kabin yapısı bozulmayan Transit Custom’da farklı boyutlarda mankenlerin de güvenlik testi de yapıldı.
Ticarilerin Euro NCAP Sınavı

Yandan çarpmada Trafic oldukça başarılıydı ve en yüksek puanı bu bölümden elde etti. Kamçı testinde ise aracın ön ve arka koltuklarının arkadan çarpışma durumunda dummynin omurgasında ciddi yaralanmalara neden olacağı ortaya çıkarken bu bölümden puan alamadı.
Ticarilerin Euro NCAP Sınavı

Önden çarpmada sürücü ve yolcunun sadece kafa ve baldırları iyi bir güvenlik sunarken baldır ve karın bölümünde oluşan yaralanmalarda oldukça puan kaybetti. Yandan çarpma testinde sayılabilecek bir güvenlik sunan H1, kamçı testinde ise oluşabilecek yaralanmalara karşı oldukça kötüydü.
Ticarilerin Euro NCAP Sınavı

Çocuk koltuğunun hareketinin kısıtlı olması sayesinde çocuk güvenliği testinden yüksek puanları elde eden Transit Custom’da havayastığının iptal bilgileri de netti.
Otomobil dünyasının en güvenilir bilgi kaynağı
Otomobil dünyasındaki tüm önemli gelişmeleri, doğru ve tarafsız şekilde okura ulaştıran otohaber dergisi yılda 12 sayı çıkan tek otomotiv dergisidir. Yıl boyunca çıkardığı birçok ek yayınla otomobil dünyasına dair her konuda okuruna zengin bir içerik sunar. Elektrikli ve hibrit otomobillerden safkan spor otomobillere, klasik ve antika taşıtlardan SUV ve crossoverlara uzanan zengin bir özel yayın çeşitliliği sunan otohaber dergisi ayrıca yıl boyunca gerçekleştirdiği test ve karşılaştırmaları da Test Yıllığı dergisinde bir araya topluyor.