otohaber_logo
MULTIMEDYA
Ticarilerin Euro NCAP Sınavı
Ticarilerin Euro NCAP Sınavı
1 / 7

Ticarilerin Euro NCAP Sınavı

Ticarilerin Euro NCAP Sınavı

Yolcu kabini önden çarpışmalarda stabil yapısını bozmadı. Aracın ön sırada 2 koltuk bulunurken Euro NCAP yetkilileri bu güvenliğin 3 koltuk içinde sunulacağını belirtti.

2 / 7

Ticarilerin Euro NCAP Sınavı

Ticarilerin Euro NCAP Sınavı

Önden çarpmalarda Scudo iyi bir güvenlik sunuyor

3 / 7

Ticarilerin Euro NCAP Sınavı

Ticarilerin Euro NCAP Sınavı

Yandan çarpmalarda sağladığı güvenlikle en yüksek puanı elde eden model, kamçı testinde ortalama sayılabilecek bir güvenlik sunarken bu bölümde genel olarak başarılıydı.

4 / 7

Ticarilerin Euro NCAP Sınavı

Ticarilerin Euro NCAP Sınavı

Çarpışma sonrası kabin yapısı bozulmayan Transit Custom’da farklı boyutlarda mankenlerin de güvenlik testi de yapıldı.

5 / 7

Ticarilerin Euro NCAP Sınavı

Ticarilerin Euro NCAP Sınavı

Yandan çarpmada Trafic oldukça başarılıydı ve en yüksek puanı bu bölümden elde etti. Kamçı testinde ise aracın ön ve arka koltuklarının arkadan çarpışma durumunda dummynin omurgasında ciddi yaralanmalara neden olacağı ortaya çıkarken bu bölümden puan alamadı.

6 / 7

Ticarilerin Euro NCAP Sınavı

Ticarilerin Euro NCAP Sınavı

Önden çarpmada sürücü ve yolcunun sadece kafa ve baldırları iyi bir güvenlik sunarken baldır ve karın bölümünde oluşan yaralanmalarda oldukça puan kaybetti. Yandan çarpma testinde sayılabilecek bir güvenlik sunan H1, kamçı testinde ise oluşabilecek yaralanmalara karşı oldukça kötüydü.

7 / 7

Ticarilerin Euro NCAP Sınavı

Ticarilerin Euro NCAP Sınavı

Çocuk koltuğunun hareketinin kısıtlı olması sayesinde çocuk güvenliği testinden yüksek puanları elde eden Transit Custom’da havayastığının iptal bilgileri de netti.

Diğer Haberler