otohaber_logo
MULTIMEDYA
Ticarilerin Euro NCAP Sınavı
Ticarilerin Euro NCAP Sınavı
1 / 8

Ticarilerin Euro NCAP Sınavı

Ticarilerin Euro NCAP Sınavı

Önden çarpmada sürücü ve yolcunun sadece kafa ve baldırları iyi bir güvenlik sunarken baldır ve karın bölümünde oluşan yaralanmalarda oldukça puan kaybetti. Yandan çarpma testinde sayılabilecek bir güvenlik sunan H1, kamçı testinde ise oluşabilecek yaralanmalara karşı oldukça kötüydü.

2 / 8

Ticarilerin Euro NCAP Sınavı

Ticarilerin Euro NCAP Sınavı

Yolcu kabini önden çarpışmalarda stabil yapısını bozmadı. Aracın ön sırada 2 koltuk bulunurken Euro NCAP yetkilileri bu güvenliğin 3 koltuk içinde sunulacağını belirtti.

3 / 8

Ticarilerin Euro NCAP Sınavı

Ticarilerin Euro NCAP Sınavı

Önden çarpmada iyi bir güvenlik sunan Scudo, bunu farklı oturma pozisyonlarındaki dummyler için de sundu. Kamçı testi sonucu dummynin boyun zedelenme riski oldukça yüksekti ve Scudo, çok puan kaybetti.

4 / 8

Ticarilerin Euro NCAP Sınavı

Ticarilerin Euro NCAP Sınavı

Çarpışma sonrası kabin yapısı bozulmayan Transit Custom’da farklı boyutlarda mankenlerin de güvenlik testi de yapıldı.

5 / 8

Ticarilerin Euro NCAP Sınavı

Ticarilerin Euro NCAP Sınavı

Yandan çarpmalarda sağladığı güvenlikle en yüksek puanı elde eden model, kamçı testinde ortalama sayılabilecek bir güvenlik sunarken bu bölümde genel olarak başarılıydı.

6 / 8

Ticarilerin Euro NCAP Sınavı

Ticarilerin Euro NCAP Sınavı

Transit Custom’un paneli farklı oturma pozisyonlarında oturan dummylerin bacaklarında küçük yaralanmalara neden olduğu için puan kaybetti.

7 / 8

Ticarilerin Euro NCAP Sınavı

Ticarilerin Euro NCAP Sınavı

Önden çarpma sonucu kabin stabil yapısını korurken farklı boylardaki dummylerle de yapılan testlerde torpidonun sürücü ve yolcu üzerinde risk taşıyacağı tahmin edilirken iyi sayılabilecek bir koruma gerçekti.

8 / 8

Ticarilerin Euro NCAP Sınavı

Ticarilerin Euro NCAP Sınavı

Yandan çarpmada Trafic oldukça başarılıydı ve en yüksek puanı bu bölümden elde etti.

Diğer Haberler