1.5 lt'lik turbo dizel motor 2000 d/d'de gücünü hissettiriyor. Motor gürültüsü iç mekanda çok rahatsız edici olmuyor. Yakıt ekonomisi odaklı oranlar sunan 6 ileri manuel şanzımanın geçişleri rahat. Orta konsoldan kontrol edilen hız sabitleme standart.
Megane Coupe'nin arka tasarımı görüş açılarını kısıtlasa da çok sportif görünüyor. Renault Megane Coupe'nin karoseri, Megane HB'ye göre daha alçak. Bu sayede ağırlık merkezi aşağı çekilen otomobil başarılı yol tutuş sağlıyor. Dar bir yükleme ağzı olan 375 litrelik bagaj çok kullanışlı değil. Arka koltuklar yatırıldığında bu hacim 991 litreye çıkıyor.
Kaliteli malzeme ve işçilikle harmanlanan iç mekanda kontrol tuşlarına rahat alışıyor. Dijital göstergeler rahat okunuyor. Deri kaplı direksiyon ele rahat oturuyor. Megane Coupe konforlu bir kabin sunuyor. Ön koltuklar uzun boylular için bile rahatken, arka koltuklar uzun boylular için sınırlı. Dar arka cam sebebiyle geri görüş açıları zayıf. Anahtarsız çalıştırma sistemi motorun anahtarı. Yol bilgisayarı Renault ailesinin genelinde kullanılan tuşla yönetiliyor. Otomatik klima oldukça rahat yönetiliyor. Zeminde gizli küçük eşya gözleri Megane Coupe'nin fonksiyonelliğini arttırılıyor.
Artılar ve eksiler
Artılar: Tasarım malzeme ve işçilik, rahat iç mekan, ekonomik dizel motor.
Eksiler: Bagaj, performans, ön tampondaki gri boyanın dökülmesi.
Otohaber yorumu
Renault'nun birinci nesil Megane Coupe ile yollarda en çok görülen spor otomobillerden biri olma formülü yeni nesil Megane Coupe'de de etkisini göstermek istiyor. Sportif ve özgün tasarım, çekici renk seçenekleri, ekonomik motorlar ve makul satış fiyatı. Renault, yeni nesil Megane Coupe'de bu özelliklerin üstüne zengin opsiyonlar, güvenlik donanımları ve konfor özelliği ekleyerek başarısını katlayacak gibi görünüyor. 40.500 TL'den başlayan Megane Coupe ailesi, sportif tasarım beklentilerini kaliteli malzeme ve işçilikle zenginleştiriyor.