1.6 lt'lik, turbo destekli motor 2000 d/d'e kadar biraz hantal, sonrasında 5500 d/d'e kadar ise bıçkın bir delikanlı gibi tepki veriyor.Test aracımızdaki opsiyonel 19 inçlik jantlar yerine 3.236 TL ödenip, 20 inçlik jantlar da tercih edilebiliyor! 0.27 Cd'lik sürtünme değerine ulaşmak için küçük yan aynalar tercih edilmiş.
10 havayastığını standart olarak sunan Insignia, ön koltuklarda güvenli olduğu kadar konforlu hissettiriyor. Hatchback ve Sedan karoser seçenekleri sunan Insignia Sedan'ın bagaj hacmi 500 litre. Bu değer sınıfının ortalamalarını karşılıyor.
Oldukça rahat ve kaliteli olan deri koltuklar opsiyonel olarak alınıyor. Türkiye haritalı navigasyon sistemi opsiyonel olarak sunuluyor. Aktif şasi sistemi göze de hitap ediyor. Sport modu seçildiğinde göstergelerin zemini beyazdan kırmızı renge bürünüyor.
Değerlendirme
Artılar: Dinamik sürüş karakteri, aktif şasi sistemi, ergonomik iç mekan.
Eksiler: Arkadaki omuz ve baş mesafesi, küçük yan aynalar, dar bagaj ağzı.
Otohaber yorumu
Opel Insignia sportif tasarımı, ergonomik iç mekanı ve zengin donanımıyla, rakiplerini korkutacak potansiyeli barındırıyor. Üstelik 180 HP güç üreten 1.6 lt Turbo seçeneğiyle de sınıfında rakipsiz. Bunun karşılığında istenilen 58.881 TL'lik başlangıç fiyatı, VW Passat 1.4 TSI 122 HP, Skoda Superb 1.4 TSI 125 HP ve Toyota Avensis 1.6 132 HP gibi rakiplerine göre yaklaşık 5.000'er TL fazla. Ancak bu fiyat farkına rağmen Insignia 1.6 Turbo hissedilir performans artısı sunuyor.