otohaber_logo
MULTIMEDYA
Test: Opel Astra OPC
Test: Opel Astra OPC
1 / 17

Test: Opel Astra OPC

Test: Opel Astra OPC

Donanım

ABS, ESP Plus, IDS Plus, TC Plus (çekiş kontrol sistemi), CDC (sürekli süspansiyon kontrolü), ön-yan-perde havayastıkları, MP3’lü radyo-CD çalar, Recaro spor koltuklar, sürüşe duyarlı ön farlar (AFL), lastik basınç göstergesi, elektrikli camlar, elektrikli ve ısıtmalı yan aynalar, hız sabitleme sistemi, yol bilgisayarı, alüminyum pedal takımı, OPC logolu deri direksiyon simidi ve vites topuzu, anahtarsız çalıştırma sistemi, 18 inçlik alüminyum alaşım jantlar, ön sis farları.

2 / 17

Test: Opel Astra OPC

Test: Opel Astra OPC

Kıvrak bir gövde yapısına sahip olan Astra OPC’nin malzeme kalitesi yüksek iç mekanı sportif ayrıntılar barındırıyor.

3 / 17

Test: Opel Astra OPC

Test: Opel Astra OPC

Astra OPC’nin kalbindeki 240 HP’lik turbo motor, 320 Nm’lik torkuyla gerçek bir performans kaynağı.

4 / 17

Test: Opel Astra OPC

Test: Opel Astra OPC

Deri kaplı sportif vites topuzunun üzerine OPC logosu işlenmiş.

5 / 17

Test: Opel Astra OPC

Test: Opel Astra OPC

Orta konsoldaki Sport düğmesi amortisörleri sertleştirerek direksiyon ve gaz pedalı hassasiyetini arttırıyor. Düğmeye 4 saniye basılı tutularak tüm sürüş destek sistemleri devre dışı bırakılabiliyor.

6 / 17

Test: Opel Astra OPC

Test: Opel Astra OPC

Dörtlü flaşörün solunda lastik basınç kontrolü düğmesi bulunuyor.

7 / 17

Test: Opel Astra OPC

Test: Opel Astra OPC

Astra OPC, direksiyonun sağındaki “Start/Stop” düğmesiyle çalıştırılıyor.

8 / 17

Test: Opel Astra OPC

Test: Opel Astra OPC

Marşa basıldığı anda göstergelerin ibreleri son noktaya kadar dayanarak sürücüye farklı bir otomobilde olduğunu hatırlatıyor.

9 / 17

Test: Opel Astra OPC

Test: Opel Astra OPC

Spor ön koltuklarda Recaro imzası bulunuyor.

10 / 17

Test: Opel Astra OPC

Test: Opel Astra OPC

OPC’nin 18 inçlik jantlarının ardındaki mavi renk fren kaliperleri görsel çekiciliği arttırıyor.

11 / 17

Test: Opel Astra OPC

Test: Opel Astra OPC

380 lt hacme sahip bagaj OPC alıcıları için sanırım pek önemli olmayacaktır.

12 / 17

Test: Opel Astra OPC

Test: Opel Astra OPC

OPC’nin arka koltuklarındaki diz mesafesi yeterli olsa da basık tavan klostrofobik bir etki yaratıyor.

13 / 17

Test: Opel Astra OPC

Test: Opel Astra OPC

Astra OPC’nin sürücü koltuğu güçlü yan destekleriyle sportif kullanımlarda görevini başarıyla yerine getiriyor.

14 / 17

Test: Opel Astra OPC

Test: Opel Astra OPC

Sportif görünümü destekleyen tavan spoyleri aerodinamik açıdan da oldukça etkili.

15 / 17

Test: Opel Astra OPC

Test: Opel Astra OPC

Artılar

Performans, sportif ruh, kışkırtıcı tasarım, sürüş zevki, kaliteli iç mekan.

16 / 17

Test: Opel Astra OPC

Test: Opel Astra OPC

Eksiler

Küçük yakıt deposu, kısıtlı arka görüş, sürücü koltuğuna çok yakın konumlandırılmış vites kolu.

17 / 17

Test: Opel Astra OPC

Test: Opel Astra OPC

Otohaber yorumu

Ülkemizdeki en yeni ateşli hatchback olan Astra OPC, performans konusunda tüm rakiplerini korkutacak seviyede. 2.0 lt’lik motoru, 2.5 lt’lik Focus ST’den dahi daha fazla güç üreten otomobil, her ne kadar başarılı yol tutuş özellikleri gösterse de, bu konuda yine de bir Focus ST olamıyor. Ancak bu durum IDS Plus gibi sistemlerle donatılan Astra OPC’nin gerçek bir zevk makinesi olmasına engel değil.

Diğer Haberler