Benzinli, üsten çift eksantrikli, 1.4 lt motor sürekli değişken supap zamanlaması sistemiyle çalışıyor. Alt devirlerde cansız olan ünite devir bandı yükseldikçe gücünü hissettiriyor. Opsiyonel olarak sunulan ESP görevini başarıyla yerine getiriyor. 5 ileri manuel şanzıman rahat vites geçişleri sağlıyor.
295 litrelik bagaj koltuklar yatırıldığında 1060 litreye ulaşıyor. Açılır cam tavan Select ve Style donanımlarında opsiyonel.
İç mekanda kullanılan sert plastik dokunma hissini azaltıyor. Göstergeler rahat takip edilebiliyor. Direksiyon üzerinden bir çok kontrol yapılıyor. Yol bilgisayarının tuşu sürücüye biraz uzak konumlandırılmış. Arka koltuklardaki diz ve baş mesafesi oldukça yeterli. Koltuklar rahat.
Artılar ve eksiler
Artılar: Baz fiyat, iç mekan, görüş açıları, zengin donanım seçeneği, ESP
Eksiler: Yakıt tüketimi, hissiz sürüş, üst devirlerde artan gürültü.
Otohaber yorumu
Küçük sınıf için oldukça ferah bir yaşam alanı sunan i20, kullanışlı yapısı ve başarılı görüş açılarıyla tam bir şehir otomobili. 4 metreye yaklaşan boyuyla o kadar da küçük olmayan otomobilde park ve manevra sorunu yok. Zengin donanım seçenekleri, makul başlangıç fiyatı ve mantıklı motor seçenekleriyle Hyundai i20, rekabette iddialı bir seçenek. Test aracımızın üzerindeki 1.4 lt 100 HP'lik benzinli motor, makul fiyatıyla dizel motora göre biraz daha fazla performans isteyenlere hitap ediyor.