otohaber_logo
MULTIMEDYA
Test: Fiat Grande Punto 1.3 Multijet Dualogic
Test: Fiat Grande Punto 1.3 Multijet Dualogic
1 / 12

Test: Fiat Grande Punto 1.3 Multijet Dualogic

Test: Fiat Grande Punto 1.3 Multijet Dualogic

Donanım

ABS, EBD, sürücü-yolcu-yan-perde havayastıkları, ön gergili emniyet kemerleri, ISOFIX, deri direksiyon simidi ve vites topuzu, elektrikli ön ve arka camlar, uzaktan kumandalı merkezi kilit, içeriden açılabilen bagaj kapağı, follow-me-home farlar, ön ve arka okuma lambası, kapı içi aydınlatmalar, bagajda 12 V priz, yol bilgisayarı, dış ısı göstergesi, asimetrik katlanabilen arka koltuklar, yükseklik ayarlı sürücü koltuğu, yükseklik ve derinlik ayarlı direksiyon, eşya gözlü ön kol dayanağı, elektrikli bel ayarlı sürücü koltuğu, Dualdrive elektro hidrolik direksiyon (CITY fonksiyonu), çift bölgeli otomatik klima, park sensörleri, Dualogic otomatik şanzıman, far yükseklik ayarı, MP3’lü CD çalar.

2 / 12

Test: Fiat Grande Punto 1.3 Multijet Dualogic

Test: Fiat Grande Punto 1.3 Multijet Dualogic

Artılar

Ferah iç mekan, düşük tüketim.

Eksiler

Eco modunda çok yavaşlayan şanzıman, malzeme kalitesi, abartılı fiyat

3 / 12

Test: Fiat Grande Punto 1.3 Multijet Dualogic

Test: Fiat Grande Punto 1.3 Multijet Dualogic

Başarılı bir uygulama olan Dualogic, en büyük zayıflıklarını Multijet motorla uyumunda gösteriyor. Özellikle yokuşta yapılan kalkışlardaki güçsüzlük sadece motorun suçu. Bunun dışında Grande Punto bu şanzımanla konfor konusunda daha iyi bir noktaya gelebilmiş. Ne yazık ki satış fiyatı için tek söylenebilecek şey abartılı olduğu.

4 / 12

Test: Fiat Grande Punto 1.3 Multijet Dualogic

Test: Fiat Grande Punto 1.3 Multijet Dualogic

İç mekanda kullanılan malzemeler çok da kaliteli sayılmaz.

5 / 12

Test: Fiat Grande Punto 1.3 Multijet Dualogic

Test: Fiat Grande Punto 1.3 Multijet Dualogic

Direksiyonun solundaki düğme grubundan kişisel ayarlar yapılabiliyor.

6 / 12

Test: Fiat Grande Punto 1.3 Multijet Dualogic

Test: Fiat Grande Punto 1.3 Multijet Dualogic

Dualogic şanzımanı kontrol eden kol, normal şanzımanlardan çok da farklı değil.

7 / 12

Test: Fiat Grande Punto 1.3 Multijet Dualogic

Test: Fiat Grande Punto 1.3 Multijet Dualogic

Eco düğmesi, viteslerin olabilecek en düşük devirde değiştirilmesini sağlıyor.

8 / 12

Test: Fiat Grande Punto 1.3 Multijet Dualogic

Test: Fiat Grande Punto 1.3 Multijet Dualogic

4.03 metrelik uzunluk Grande Punto’nıun yolcularına yeterli yaşam alanları sağlıyor.

9 / 12

Test: Fiat Grande Punto 1.3 Multijet Dualogic

Test: Fiat Grande Punto 1.3 Multijet Dualogic

Skydome isimli açılır tavan iç mekanın ferahlık hissini oldukça arttırıyor.

10 / 12

Test: Fiat Grande Punto 1.3 Multijet Dualogic

Test: Fiat Grande Punto 1.3 Multijet Dualogic

Bagajın 280 litrelik alanı küçük sınıf ortalamalarının üstünde.

11 / 12

Test: Fiat Grande Punto 1.3 Multijet Dualogic

Test: Fiat Grande Punto 1.3 Multijet Dualogic

Bagajda bulunan subwoofer, otomobilin yüksek fiyatını haklı çıkartmaya yönelik bir donanım.

12 / 12

Test: Fiat Grande Punto 1.3 Multijet Dualogic

Test: Fiat Grande Punto 1.3 Multijet Dualogic

Otohaber Yorumu Başarılı bir uygulama olan Dualogic, en büyük zayıflıklarını Multijet motorla uyumunda gösteriyor. Özellikle yokuşta yapılan kalkışlardaki güçsüzlük sadece motorun suçu. Bunun dışında Grande Punto bu şanzımanla konfor konusunda daha iyi bir noktaya gelebilmiş. Ne yazık ki satış fiyatı için tek söylenebilecek şey abartılı olduğu.

Diğer Haberler