Aracın boyu 4085 mm'den 4095 mm'ye çıkmış. 2580 mm'lik dingil
mesafesiyse aynen korunmuş. Stoplar makyajla birlikte değişti.
Eğim iniş ve çekiş destek sistemi yeni.
Üst devirleri seven 1.5 lt'lik benzinli motor gürültülü çalışıyor. Çekiş sistemi kilitlenebiliyor.
Ön konsolun dik ve cama yakın tasarımı iç mekanın ferahlığını
sağlıyor. Gösterge grubu ve direksiyonun değişmesi şıklığı arttırmış.
Yana doğru açılan bagaj kapağı dar alanlarda sorunlu.
Yüksek oturma pozisyonu yola olan hakimiyeti arttırıyor.
Otohaber yorumu
Makyajlı Daihatsu Terios 39.990 TL'den başlayan fiyatlarla, şık ve kullanışlı bir SUV sahibi olma imkanı sunuyor. Artık eğim iniş, yokuş kalkış destekleri, çekiş kontrol sistemi ve VSC (ESP) sunabilen Terios, çoğunlukla şehiriçinde seyredenler için otomatik şanzıman seçeneğiyle tercih edilebilir. Ancak Terios'un 4 tekerlekten çekiş sistemini keyfine tam olarak varmak isteyenler için manuel şanzımandan şaşmamak gerekli. 1.5 lt'lik motor seçeneği ve otomatik şanzıman kombinasyonu yakıt ekonomisinden çok konfor odaklı.