90 HP'lik turbo dizel motorun gürültüsü kabine yansımıyor. Yeterli çekiş gücü sunan motor, 6.2 lt/100 km'lik ortalama test tüketimiyle makul.
Yüksek tasarlanan stoplar, bunlardan bağımsız geri vites lambaları özgün bir tasarım. Arka camın küçük yapısı sorun olmuyor. Arka koltuk sırtlıklarının eğimleri ayarlanabiliyor. Geniş bagaj ağzı 385 litrelik hacme açılıyor.
Ön konsolun tasarımı aracın geneliyle uyumlu. Geniş cam yüzeyler görüş açılarını arttırıyor. Malzeme ve işçilik seviyesi başarılı. Ön konsolun ortasındaki tuşla parktan sensörünün sesi kısılıyor! Yüksek oturma poziyonuna sahip C3 Picasso'nun ön koltukları rahat.
Artılar ve eksiler
Artılar: Görüş açıları, motor, donanım, geniş ve kaliteli iç mekan.
Eksiler: Otomatik şanzıman ve ESP yok, koltuk destekleri yetersiz.
Otohaber değerlendirmesi
C3 Picasso, kaliteli malzemelerle bezeli geniş iç mekanıyla göz dolduruyor. Küçük boyutları sayesinde şehir içinde avantaj sağlayan araç, görüş açılarıyla da sorunsuz. Yumuşak ve sürücünün isteklerine hızlı yanıt veren direksiyon kullanım keyfini arttırıyor. Dizel motor, performanstan çok yakıt ekonomisi odaklı. Dizel 1.6 X ile 1.4 SX benzinli arasında fiyat farkı olmaması da tüketiciyi dizele yöneltebilir. Çünkü dizel motorun sağladığı yakıt avantajı oldukça çekici.