otohaber_logo
MULTIMEDYA
Test: BMW 335i Coupe
Test: BMW 335i Coupe
1 / 17

Test: BMW 335i Coupe

Test: BMW 335i Coupe

Donanım

Sürücü-yolcu-yan havayastıkları, ABS, DSC, CBC, DBC, çekiş kontrol sistemi, hız sabitleme sistemi, park sensörü, hidrolik direksiyon, elektrikli yan aynalar, çift bölgeli otomatik klima, elektrik ayarlı ön koltuklar, elektrikli camlar, elektrikli arka cam perdesi, ısıtmalı ön koltuklar, yükseklik ve derinlik ayarlı direksiyon simidi, fren kuvvetine duyarlı stop lambaları, immobilizer, uzaktan kumandalı merkezi kilit, alarm, radyo-CD çalar, yağmur sensörü, otomatik kararan dikiz anası, yol bilgisayarı, ön kol dayama, Velur halı paspaslar.

2 / 17

Test: BMW 335i Coupe

Test: BMW 335i Coupe

BMW 335i’nin motor kaputunun altındaki 3.0 litrelik çift turbolu motor, 5800 d/d’de 306 HP üreterek, 1300-5000 d/d aralığında 400 Nm torka ulaşabiliyor. Tüm devirlerde istekli bir karakter sergileyen 6 silindirli 335i’ye başarılı bir performans sağlarken, kışkırtıcı bir motor sesi de sunuyor.

3 / 17

Test: BMW 335i Coupe

Test: BMW 335i Coupe

Arka koltuk bir coupe için oldukça geniş. İki kişilik bu bölümde diz ve baş mesafesi sorunu bulunmuyor. Koltuğun ortasında eşya gözlerine yer verildiğinden arka koltukta üçüncü kişiye yer yok.

4 / 17

Test: BMW 335i Coupe

Test: BMW 335i Coupe

Sedan versiyonla aynı tasarıma sahip olan ön konsolunda herhangi bir aerodinamik sorun bulunmayan 335i, sportif bir sürüş pozisyonu sunuyor.

5 / 17

Test: BMW 335i Coupe

Test: BMW 335i Coupe

Otomobil çalıştırıldığında emniyet kemeri otomatik olarak sol omzunuza doğru uzanarak erişimi kolaylaştırıyor.

6 / 17

Test: BMW 335i Coupe

Test: BMW 335i Coupe

Başarılı görüş açılarıyla sürücüye oldukça iyi seviyede yol hakimiyeti sunuluyor.

7 / 17

Test: BMW 335i Coupe

Test: BMW 335i Coupe

DSC ve Çekiş Kontrol Sistemini devre dışı bırakan DTC düğmesi, havalandırma ızgaralarının ortasında yer alıyor.

8 / 17

Test: BMW 335i Coupe

Test: BMW 335i Coupe

Kapı içindeki kapaklı gözler oldukça kullanışlı.

9 / 17

Test: BMW 335i Coupe

Test: BMW 335i Coupe

10 / 17

Test: BMW 335i Coupe

Test: BMW 335i Coupe

6 kademeli otomatik şanzımanı manuel kullanma imkanı sunan kumandalar opsiyonel donanım olarak sunuluyor.

11 / 17

Test: BMW 335i Coupe

Test: BMW 335i Coupe

Arka koltuklara geçmek için ön koltuk hareketleri elektrikli yapılıyor.

12 / 17

Test: BMW 335i Coupe

Test: BMW 335i Coupe

Ön koltuğun yanındaki düğmeler koltuğu ileri-geri hareket ettirerek arkaya geçişi kolaylaştırıyor.

13 / 17

Test: BMW 335i Coupe

Test: BMW 335i Coupe

Otomobilin 430 litrelik bagajında küçük bölmelere yer verilmiş.

14 / 17

Test: BMW 335i Coupe

Test: BMW 335i Coupe

Gösterge tablosundaki 280 km/s ve 8000 d/d rakamları oldukça etkileyici.

15 / 17

Test: BMW 335i Coupe

Test: BMW 335i Coupe

Motora ilk hareket Start-Stop düğmesiyle veriliyor.

16 / 17

Test: BMW 335i Coupe

Test: BMW 335i Coupe

Artılar

Yüksek performans, üst düzeyde sürüş keyfi, şık tasarım, kışkırtıcı motor sesi.

Eksiler

Yüksek yakıt tüketimi, ulaşılması güç fiyat, park manevralarında yetersiz direksiyon.

17 / 17

Test: BMW 335i Coupe

Test: BMW 335i Coupe

Otohaber Yorumu

Sportifliğin ön planda olduğu kullanım özellikleri, 335i Coupe’nin tam bir sürücü otomobili olduğunu ortaya koyuyor. Hırçın motor sesi, performansı ve şık stiliyle 335i, “en iyiler” listesine girmeye aday. Yeni M3’ün ne kadar ateşli olacağı hakkında az da olsa fikir veren otomobilin konforlu ve sakin sürüşlere de olanak tanıması çekiciliğini arttırıyor.

Diğer Haberler