Orta sınıfta mücadele etme işini artık 508'e bırakan Peugeot, amiral gemisinin makyajlı versiyonunu geçtiğimiz günlerde Türkiye'de satışa sunmuştu. 508 SW üzerinden geliştirilen RXH, Audi A4 Allroad, Subaru Outback ve Volvo XC70 gibi modellerin açtığı crossover yolundan ilerliyor. Tabi küçük bir farkla: RXH'yi farklı yapan 4 tekerlekten çekişli bir hibrid olması. Peugeot 3008 Hybrid4 modelinden tanıdığımız hibrid sistemine sahip olan 508 RXH'de 2.0 lt 163 HP'lik dizel motor ön tekerleklere etki ederken, 37 HP gücündeki elektrikli motorsa aslanın arka ayaklarını hareket ettiriyor. Gerektiğinde sadece elektrik enerjisiyle arkadan itişli olarak da yol alabilen 508 RXH'nin emsiyonsuz olarak ne kadar yol alabileceğini ise şimdilik açıklanmıyor. Aynı hibrid altyapının kullanıldığı 3008 Hybrid4'ün 4 kilometrelik elektrik menzili hatırlanıp, 508 RXH'nin daha ağır ve büyük olduğu düşünüldüğünde 3 kilometre civarında bir değer kulağa mantıklı geliyor.