Slovakya'nın en önemli yarış pistinin olduğu bölgede doğan Praga R1, pist yarışları için geliştirilmiş olsa da, gerektiğinde trafiğe açık yollarda da kullanılabiliyor. Karbon-fiber şasi ile karbon ve kavlardan oluşan bir karoser taşıyan yarışçıda, Formula Renault Serileri'nde de kullanılan 207 HP gücündeki 2.0 lt'lik ünite görev yapıyor. Ortadan yerleşimli motor, Praga R1'in 590 kg'lik ağırlığıyla başa çıkmak zorundayken, şanzıman olarak Hewland üretimi 6 kademeli sıralı şanzıman, gücü arka tekerleklere aktarıyor. Her biri bağımsız ayarlanabilen süspansiyon sistemi AP Racing üretimi fren sistemiyle donatılan R1, FIA güvenlik normlarını karşılıyor.
Haberler
Slovakya'dan Bir Yarışçı
Yarışmak için standart otomobilleri modifiye etmek yerine yarışmak için doğmuş, ulaşılabilir bir sporcu arıyorsanız, Slovakya'dan gelen bir haber hoşunuza gidebilir.
- 7 Ocak 2013
Otomobil dünyasının en güvenilir bilgi kaynağı
Otomobil dünyasındaki tüm önemli gelişmeleri, doğru ve tarafsız şekilde okura ulaştıran otohaber dergisi yılda 12 sayı çıkan tek otomotiv dergisidir. Yıl boyunca çıkardığı birçok ek yayınla otomobil dünyasına dair her konuda okuruna zengin bir içerik sunar. Elektrikli ve hibrit otomobillerden safkan spor otomobillere, klasik ve antika taşıtlardan SUV ve crossoverlara uzanan zengin bir özel yayın çeşitliliği sunan otohaber dergisi ayrıca yıl boyunca gerçekleştirdiği test ve karşılaştırmaları da Test Yıllığı dergisinde bir araya topluyor.
e-Bülten aboneliğimize kayıt olmak için e-posta adresinizi giriniz.