Bu yıl onuncusu düzenlenen ve iş dünyasının prestijli organizasyonlarından biri olan Stevie International Business Awards'a bu yıl 50 ülkeden 3.300'ü aşkın çalışma katıldı. Bu katılımlar arasında yapılan değerlendirmelerde akaryakıt ve madeni yağ sektörünün en büyük markalarından biri olan Shell & Turcas, geliştirdiği sosyal sorumluk projeleri, yol emniyeti ve sürüş güvenliği konularında yaptığı çalışmaları sayesinde "Avrupa'da Yılın Kurumsal Sosyal Sorumluluk Programı" kategorisinde Bronz Stevie Ödülü'nü kazandı. Ödülü, şirketi temsilen Shell & Turcas Kurumsal İletişim Müdürü Yankı Özkan Yıldırır ve Shell & Turcas Yol Güvenliği ve Kurumsal SEÇ (Sağlık Emniyet Çevre) Danışmanı Mustafa Aytaç aldı.
Yazı: Baturhan Boyacılar
Shell&Turcas, Dünya Sağlık Örgütü'nün "Yol Emniyetinde Eylem 10 Yılı" programını destekleyerek, son 2 yılda 96.000 kişiye yol emniyeti eğitimi verdi.
Emniyet kemeri kullanımının yaygınlaşması ve hız sınırlarına uyulması amacıyla "Güvenli Trafik Projesi" sürdürülürken her yıl " Emniyet Günü" etkinlikleri yapılıyor.