otohaber_logo
Kampanyalar
Shell-Migros kazandırıyor
Shell ve Migros yaptıkları işbirliği ile kampanya kartları yoluyla tüketicilerine kazandırmaya başlayacak.
Shell-Migros kazandırıyor
Tüketicinin kartlı harcamalarında ilk iki sırada yer alan gıda ve akaryakıt giderleri oranının aylık aile bütçesinde yüzde 30'a ulaştığı gerçeğinden yola çıkan Shell ve Migros'un başlattıkları işbirliğinde toplam 11 milyon müşteri, hem gıda ve ihtiyaç harcamalarından hem de akaryakıt harcamalarından kazanacak.

Diğer Haberler

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca hazırlanmış aydınlatma metnimizi okumak ve sitemizde ilgili mevzuata uygun olarak kullanılan çerezlerle ilgili bilgi almak için lütfen tıklayınız.