Kampanyalar
Shell-Migros kazandırıyor
Shell ve Migros yaptıkları işbirliği ile kampanya kartları yoluyla tüketicilerine kazandırmaya başlayacak.
- 28 Eylül 2010
Tüketicinin kartlı harcamalarında ilk iki sırada yer alan gıda ve akaryakıt giderleri oranının aylık aile bütçesinde yüzde 30'a ulaştığı gerçeğinden yola çıkan Shell ve Migros'un başlattıkları işbirliğinde toplam 11 milyon müşteri, hem gıda ve ihtiyaç harcamalarından hem de akaryakıt harcamalarından kazanacak.
Otomobil dünyasının en güvenilir bilgi kaynağı
Otomobil dünyasındaki tüm önemli gelişmeleri, doğru ve tarafsız şekilde okura ulaştıran otohaber dergisi yılda 12 sayı çıkan tek otomotiv dergisidir. Yıl boyunca çıkardığı birçok ek yayınla otomobil dünyasına dair her konuda okuruna zengin bir içerik sunar. Elektrikli ve hibrit otomobillerden safkan spor otomobillere, klasik ve antika taşıtlardan SUV ve crossoverlara uzanan zengin bir özel yayın çeşitliliği sunan otohaber dergisi ayrıca yıl boyunca gerçekleştirdiği test ve karşılaştırmaları da Test Yıllığı dergisinde bir araya topluyor.
e-Bülten aboneliğimize kayıt olmak için e-posta adresinizi giriniz.