Michelin olarak kış lastikleri konusunda son dönemde yaptığınız iletişimde, marka yerine kış lastiği bilincini öne çıkartmaya çalıştınız gibi. Bu konuda neler söyleyebilirsiniz?
Sertan Akçagöz: Küresel olarak uyguladığımız bir iletişim kampanyasıydı bu. Yıllardır sürdürdüğümüz çizgiden çok da şaşmadık. Hafif ticari araçlara getirilen kış lastiği zorunluluğu ve lastik etiketlemesi, bizim açımızdan olumlu ancak bunların hiç biri, hiçbir lastik üreticisi için de fazladan bir çıkar anlamına gelmiyor. Kış lastiğinin zorunlu olmasıyla yaz ya da dört mevsim lastik alımları erteleniyor. Bizler yine aynı hacimde lastik satıyoruz. Ancak sattığımız lastiğin tipi değişiyor. Yapılan değişiklikler toplam pazarı büyütmüyor ancak yol güvenliğinin artmasını sağlıyor.