otohaber_logo
Test Merkezi
Şarjlı premium DS 7 Crossback
DS markasının şarj edilebilir SUV seçeneği Türkiye’de DS 7 modeliyle sunuluyor. Sadece elektrik enerjisiyle de yol almayı sağlayan otomobilin ortalama tüketimiyle de ekonomi iddiası var.
Şarjlı premium DS 7 Crossback

DS markasının güçlü SUV’u DS 7 Crossback, şarj edilebilir hibrit seçeneğiyle test sayfalarımıza konuk oldu. Konsept otomobil cesaretinde çizgileriyle SUV sınıfında sürüden ayrılan DS 7 Crossback, karoserindeki şık detayları ve teknolojiyi iyi kullanabilmesiyle de ilgi çekici bir otomobil.  

1 / 23

DS 7 Crossback ince far

DS 7 Crossback ince far

Köşeli, ince far tasarımı sade görünse de ilk çalışma anındaki hareketli açılışıyla şaşırtmayı başarıyor.

 

2 / 23

DS 7 Crossback ön panjur

DS 7 Crossback ön panjur

Geniş ön panjur tasarımı ve etrafındaki krom detaylarla güçlü ve şık görünüm elde edilmiş.

3 / 23

DS 7 Crossback LED stoplar

DS 7 Crossback LED stoplar

Benzer şık detaylar otomobilin arkasında da LED stoplar ve krom parçalarla devam ediyor.

4 / 23

DS 7 Crossback

DS 7 Crossback

5 / 23

DS 7 Crossback

DS 7 Crossback

6 / 23

DS 7 Crossback

DS 7 Crossback

7 / 23

DS 7 Crossback

DS 7 Crossback

8 / 23

DS 7 Crossback süper teknoloji

DS 7 Crossback süper teknoloji

DS 7 Crosback’in sadece görsel olarak değil teknoloji konusunda da güçlü olduğunu söyleyebiliriz.

9 / 23

DS 7 Crossback otomatik ayarlanabilen koltuk sırtlıkları

DS 7 Crossback otomatik ayarlanabilen koltuk sırtlıkları

İçerisinde keşfedilmeyi bekleyen çok fazla fonksiyon bulunan DS 7 Crossback’in standart olarak gelen elektrikli ayarlanabilen koltuk sırtlıkları konforu arttırıyor. Genel olarak koltuk minder yapısının da konforu desteklediğini söyleyebiliriz.

 

10 / 23

DS 7 Crossback analog saat

DS 7 Crossback analog saat

Otomobil çalıştırıldığında farlarda olduğu gibi içerideki analog saat de hareketli bir açılışla yolcularını selamlıyor. 

11 / 23

DS 7 Crossback

DS 7 Crossback

12 / 23

DS 7 Crossback

DS 7 Crossback

13 / 23

DS 7 Crossback

DS 7 Crossback

14 / 23

DS 7 Crossback priz bağlantısı

DS 7 Crossback priz bağlantısı

DS 7 Crossback’in arkasında zemine yerleştirilen 13.2 kWh kapasiteli bataryalarının tamamen dolması için 32 A güç çıkışına sahip 6,6 kW gücündeki şarj cihazıyla yaklaşık 1 saat 45 dakikaya, 8 A standart topraklı priz bağlantısıyla 8 saate ihtiyaç var. DS 7 Crossback E-Tense, bataryaları tam doluyken WLTP ölçümlerine göre 58 km elektrikli menzil iddiası sunuyor. Testimiz süresince yaklaşık 40 km elektrikle yol almamızı sağlayarak günlük kullanımda pek çok sürücü için sadece elektrik ile yol almayı sağlayabildiğini gösterdi. 135 km/s hıza kadar sadece elektrikle ulaşmak mümkün. Bataryalar azaldığında veya daha güvenli bir yol tutuş için içten yanmalı motor da devreye giriyor. Şarj edemediğiniz zamanlarda da içten yanmalı motorun varlığı güven veriyor. Yol bilgisayarında hibrit kullanımda 3,9 lt/100 km değerini görürken otoyolda ilerlediğimizde ise 6,6 lt/100 km ortalama tüketime imza attı. 

15 / 23

DS 7 Crossback

DS 7 Crossback

16 / 23

DS 7 Crossback

DS 7 Crossback

17 / 23

DS 7 Crossback

DS 7 Crossback

18 / 23

DS 7 Crossback multimedya ekranı

DS 7 Crossback multimedya ekranı

Standart olarak sunulan 12 inçlik multimedya ekranı, çözünürlüğü ve menüsüyle başarılı örneklerden biri. Benzer netlik 12 inçlik gösterge grubunda da bizi karşılıyor. Genel olarak kullanılan malzeme ve işçilik kalitesi premium araç müşterisini memnun edebilecek seviyede

 

19 / 23

DS 7 Crossback

DS 7 Crossback

20 / 23

DS 7 Crossback sürüş yardım sistemi

DS 7 Crossback sürüş yardım sistemi

Opsiyonel donanımlar arasındaki yarı otonom sürüş yardım sistemi, kamera destekli dördüncü seviye sürücü yorgunluk uyarısı, kameralı süspansiyon sistemi ve gece görüş yardımcısıyla DS 7 Crossback yüksek seviyede bir paket sunabiliyor.

 

21 / 23

DS 7 Crossback sürüş modları

DS 7 Crossback sürüş modları

Sürüş modları sayesinde elektrikli kullanıma ya da hibrit kullanıma pratik şekilde geçilebilirken bu geçişlerde sürüş konforunun bozulmadan sistemin uyumlu çalıştığını görüyoruz. EAT8 isimli otomatik şanzıman hızlı vites geçişleri sunabilmesinin yanında vites zamanlaması da oldukça başarılı. Genel olarak pürüzsüz ve akıcı bir sürüş tecrübesi yaşanıyor.

22 / 23

DS 7 Crossback

DS 7 Crossback

23 / 23

DS 7 Crossback

DS 7 Crossback

Diğer Haberler

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca hazırlanmış aydınlatma metnimizi okumak ve sitemizde ilgili mevzuata uygun olarak kullanılan çerezlerle ilgili bilgi almak için lütfen tıklayınız.