Tanıtılan Porsche 911 Dakar, görünümü ve detaylarıyla 911 ailesinden ayrılıyor. 911 Dakar’ın 161 mm olan yerden yüksekliği, spor süspansiyonlu bir 911 Carrera’dan 50 mm daha fazla ve süspansiyon kaldırma sistemiyle gövde 30 mm daha yükseliyor. 911 Dakar’daki 3,0 litrelik çift turbo 6 silindirli motor 480 HP güç ve 570 Nm tork üretiyor ve 8 ileri çift kavramalı şanzımanla işbirliği yapıyor.
- 2 Aralık 2022
Porsche 4 tekerlek çekişli
4 tekerlekten çekişli olan 911 Dakar’ın 0-100 km/s hızlanmasını 3,4 saniyede tamamladığı belirtilirken hızı 240 km/s’de sınırlandırılıyor. PDCC viraj dengeleme sistemine sahip 911 Dakar’da ralli ve arazi kullanımı için iki yeni sürüş modu bulunuyor. Ayrıca karbon fiber spoyler, alüminyum çekme halkaları, plastik gövde parçaları ve paslanmaz çelik ızgara da önemli detaylar arasında yer alıyor.
Porsche 911 çatı çadırı
911 Dakar’ın tavanında, isteğe bağlı olarak 42 kg yük taşıyabilen portbagaj, 12 voltluk güç çıkışı ve çatı çadırı da sunuluyor.
Porsche 911 iç mekan
Ağırlığı 1605 kg olan 911 Dakar’da yarış koltukları, 6 noktalı emniyet kemerleri yer alıyor.
Otomobil dünyasının en güvenilir bilgi kaynağı
Otomobil dünyasındaki tüm önemli gelişmeleri, doğru ve tarafsız şekilde okura ulaştıran otohaber dergisi yılda 12 sayı çıkan tek otomotiv dergisidir. Yıl boyunca çıkardığı birçok ek yayınla otomobil dünyasına dair her konuda okuruna zengin bir içerik sunar. Elektrikli ve hibrit otomobillerden safkan spor otomobillere, klasik ve antika taşıtlardan SUV ve crossoverlara uzanan zengin bir özel yayın çeşitliliği sunan otohaber dergisi ayrıca yıl boyunca gerçekleştirdiği test ve karşılaştırmaları da Test Yıllığı dergisinde bir araya topluyor.