Önden çekişli sporcular kategorisinde zirveyi Seat'a kaptıran Nürburgring'de Renault tekrar zirveyi ele geçirdi. Daha önce, Leon Cupra 280'in 7 dakika 58.4 saniyelik derecesiyle, Renault'ya ait bir önceki ünvanı elinden almasıyla harekete geçen Renault yetkilileri, nisan ayında tanıttığı 4 silindirli 2.0 litrelik turbo beslemeli motoruyla 275 HP güç ve 360 Nm tork üreten Renault Megane 275 Trophy R'ı Nürburgring'de piste çıkarttı. 7 dakika 54.36 saniyelik derecesiyle tahtını Leon Cupra 280'den geri alan Megane 275 Trophy R, selefinden de 14 saniye kadar daha hızlı olmayı başardı. İspanyol markanın Leon Cupra 280'e oranla 4 saniyenin biraz üzerinde iyi bir zamana imza atan Megane RS 275 Trophy R'a karşı, nasıl bir tepki vereceği şimdiden merak konusu…
Yalnızca 250 adet üretilen ve 15 ülkede satılacak Megane RS 275 Trophy R'da standart egzozlara göre daha hafif ve daha kışkırtıcı bir sese sahip Akrapovic titanyum egzoz sistemi yer alıyor. Arka koltukların olmadığı araç, bu sayede 42 kg hafifletilmiş. Ayrıca sınırlı kaydırmalı diferansiyel kilidi ve "Cup" şasi standart olarak sunulurken, Megane N4 ralli otomobilinden alınan Öhlins Yol ve Pist çelik yayları ise opsiyonel olarak sunuluyor. Ayrıca Megane RS 275 Trophy R için üretilen ve pist koşullarına özel Michelin Pilot Sport Cup 2 lastiklerde yine opsiyon listesinin en başında yer alıyor.
Megane RS 275 Trophy R'da tercihe bağlı siyah 19 inç Speedline Turini jantlar yer alırken iç mekanda ise kırmızı dikişlere sahip deri-alkantara Recaro koltuklar dikkat çekiyor. Alaşım vites topuzu, yine alaşım-alkantara el freni ve alkantara kaplı direksiyon simidi ise göze çarpan unsurlar arasında…