Şirket açıklamasına göre, geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 8 daralan toplam pazarda Renault Grubu (Renault+Dacia), 43 bin 712 satış adedi ile pazar payını yüzde 0,9 artırarak yüzde 18,8 paya ulaştı.
Renault, yılın ilk 4 ayı sonunda 31 bin 126 satış adedi ve toplam pazardan elde ettiği yüzde 13,4 pay ile toplam pazar liderliğini korudu.
Renault markası, gerçekleştirdiği 27 bin 324 adet satış ve binek otomobil pazarından aldığı yüzde 15,7 pay ile binek otomobil pazarında liderliğini sürdürdü.
- Hem otomotiv gazetecilerinin hem tüketicilerin tercihi
Otomotiv Gazetecileri Derneği (OGD) tarafından "2017 Türkiye'de Yılın Otomobili" seçilen Megane Sedan, 9 bin 633 satış adedi ile Türkiye'nin en çok tercih edilen modeli olmayı sürdürdü.
Megane Sedan, Symbol, Clio HB ve Clio Sport Tourer Ocak-Nisan 2017 döneminde kendi segmenlerinde (C1, B1, B2, B3) lider oldu.
Dacia markası daralan toplam pazardan elde ettiği 5,4 pay ve kaydettiği 12 bin 586 satış adedi ile 6. marka konumunda yer aldı. Dacia ilk 4 ayda Türkiye'nin lider 4x4 markası olarak öne çıktı. Duster C SUV, Lodgy ise C4 segment lideri oldu.