Peugeot Türkiye, Nisan ayında 6.309 adetlik satışla yüzde 6,5’lik pazar payına ulaştı. Yılın ilk 4 aylık döneminde ise 24.503 adetlik satış ve yüzde 7,3’lük pazar payıyla satış hacmini hızla büyülten firma, yıl sonu için belirlediği 57.000 adetlik satış hedefine yönelik büyük adımlar atmaya devam ediyor. Marka, ilk 4 aylık dönemde, geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 57,3 büyüyen Türkiye otomotiv pazarının üzerinde, yüzde 166,5’lik büyüme kaydetti.
- 8 Mayıs 2023
Gülin Reyhanoğlu Peugeot Türkiye Genel Müdürü
“Peugeot 2008, 3008, 5008 ve 408 modellerimizden oluşan SUV ürün gamımız, ilk 4 aylık dönemde de liderliği kimseye bırakmadı. Ticari araç pazarında da ilk 3 marka arasında yerimizi koruduk ve yıl sonu hedefimize sadık kalmaya devam ettik. 2023 yılı için belirlediğimiz 57.000 adetlik satış hedefimize, ilk 4 aylık dönemde ulaştığımız 24.500 adedin üzerindeki satış rakamıyla bir adım daha yaklaştık. Peugeot Türkiye ailesi olarak tüketicilerin yoğun ilgisine karşılık verebilmek ve daha fazla araç getirmek için tüm gücümüzle çalışıyoruz”
Diğer Haberler
SEKTÖREL
Otomobil dünyasının en güvenilir bilgi kaynağı
Otomobil dünyasındaki tüm önemli gelişmeleri, doğru ve tarafsız şekilde okura ulaştıran otohaber dergisi yılda 12 sayı çıkan tek otomotiv dergisidir. Yıl boyunca çıkardığı birçok ek yayınla otomobil dünyasına dair her konuda okuruna zengin bir içerik sunar. Elektrikli ve hibrit otomobillerden safkan spor otomobillere, klasik ve antika taşıtlardan SUV ve crossoverlara uzanan zengin bir özel yayın çeşitliliği sunan otohaber dergisi ayrıca yıl boyunca gerçekleştirdiği test ve karşılaştırmaları da Test Yıllığı dergisinde bir araya topluyor.