2008 yılı toplamında %17 oranında daralan toplam pazarda Peugeot, geçen yıla oranla satış rakamlarını %6,5 oranında artırarak %4,5 oranında Pazar payı elde etmişti. 2009 yılı başında Pazar payını %6 seviyesine yükseltme hedefini açıklayan Peugeot, 2009 yılının ilk 6 ayında bu hedefine ulaştı. Özellikle Haziran ayında gerçekleştirdiği son 3 yılın en yüksek satış rakamı olan 3 bin 717 adet ile Peugeot, 2009 yılının ilk 6 ayında toplam 15 bin 553 adet satış rakamına ve %5.7 oranında Pazar payına ulaştı.
2008 yılının ilk 6 aylık dönemine oranla satış rakamlarında %47,4 oranında bir artış gerçekleştiren Peugeot, bu başarısını geniş binek araç ürün yelpazesinin yanı sıra genç hafif ticari araç gamı sayesinde elde etti. Özellikle Bipper ve Partner modellerinin ulaştığı satış rakamları, markanın önümüzdeki dönemde gerçekleştireceği satışlar açısından da bir öngörü oluşturuyor. Ayrıca, Peugeot markasının 2009 yılının ilk 6 ayında gerçekleştirdiği satışların % 28'i Türkiye'de üretilen araçlardan oluşmaktadır.
2008 yılının Haziran ayına oranla 2009 yılı Haziran ayında satış rakamlarını yaklaşık %90 oranında artıran Peugeot, binek ve hafif ticari araç toplam pazarında gerçekleştirdiği 3 bin 717 adet satış rakamı ile Haziran ayında %6.1 oranında Pazar payı elde etti. 273.357 adet satışın gerçekleştiği Ocak – Haziran 2009 toplam pazarında ise 15 bin 553 adet satış gerçekleştiren Peugeot'nun ilk 6 aylık dönemde Pazar payı ise %5.7 oldu.
Peugeot, Haziran ayında gerçekleştirdiği iki yeni ürün lansmanı ile de atağa geçti. Yeni croosover modeli 3008 ile yeni müşteri kitlelerine ulaşmayı hedefleyen Peugeot, yeni 308 CC ile her mevsim cabriolet keyfi sunuyor.