
Peugeot'nun 200 yıllık tarihi

1935’te yollara çıkan 402 modelinde aerodinamik bir tasarıma yer verildi.
Peugeot'nun 200 yıllık tarihi

TYP 2, Peugeot’nun içten yanmalı motora sahip ilk otomobiliydi.
Peugeot'nun 200 yıllık tarihi

Ticari araç üretiminin başlamasıyla Peugeot’nun satışları ve tanınırlığı arttı.
Peugeot'nun 200 yıllık tarihi

Aslan logosu ilk önce hızarlarda kullanıldı. Aslan 1948 yılından itibaren arka ayakları üstüne kalktı ve bugünlere geldi.
Peugeot'nun 200 yıllık tarihi

1800’lü yıllara ait olan bu broşür, Peugeot’nun o dönemdeki çelik el aletlerini gösteriyor.
Peugeot'nun 200 yıllık tarihi

Peugeot, dikiş makinesinden kahve öğütücüsüne kadar çelik kullanılan pek çok ev aleti de üretti.
Peugeot'nun 200 yıllık tarihi

Katlanır metal tavanlı 206 CC ile büyük başarı yakalayan Peugeot, bu teknolojiyi ilk kez 402 Eclipse’te kullanmıştı
Peugeot'nun 200 yıllık tarihi

504 ile başlayan far tasarımı gelişerek 2000’li yıllara kadar geldi.
Peugeot'nun 200 yıllık tarihi

404 Coupe markanın en zarif modellerinden biri olarak tarihe geçti.
Peugeot'nun 200 yıllık tarihi

1965 yılında önden çekişli ilk Peugeot olan 204 yollara çıktı.
Peugeot'nun 200 yıllık tarihi

205 modelinin başarısı bir anlamda Peugeot’nun geleceğini kurtardı.
Peugeot'nun 200 yıllık tarihi

306 ile birlikte ortak platform stratejisine de geçilmiş oldu.
Peugeot'nun 200 yıllık tarihi

406 Coupe, Pininfarina imzalı tasarımıyla adını genç klasikler arasına yazdırdı.
Peugeot'nun 200 yıllık tarihi

Üretimi 1989 yılında başlayan 605 üst orta sınıfta mücadele ediyordu.
Peugeot'nun 200 yıllık tarihi

407 SW, Fransız üreticinin özgün ve dinamik çizgilerini station karoserde sunuyor.
Peugeot'nun 200 yıllık tarihi

5008, küçülen ön ızgara ile birlikte yeni tasarımın ilk temsilcisi.
Peugeot'nun 200 yıllık tarihi

Peugeot’nun ürettiği motorlar Formula 1’de McLaren, Jordan ve Prost takımları tarafından kullanıldı.
Peugeot'nun 200 yıllık tarihi

Peugeot, 1912 yılında 7.6 lt’lik 4 silindirli motora sahip L76 ile katıldığı ilk yarışında birincilik kürsüsüne çıkmıştı.
Peugeot'nun 200 yıllık tarihi

Bisiklet Peugeot geleneklerinde önemli bir yer tutarken,güncel modeller bugünün en modernleri arasında yer alıyorlar.
Peugeot'nun 200 yıllık tarihi

Peugeot, 1991 yılında bu 405 prototipi ile hibrid denemeleri yapıyordu.
Peugeot'nun 200 yıllık tarihi

Dizel otomobiller için partikül filtresini ilk kez Peugeot kullandı.
Peugeot'nun 200 yıllık tarihi

200’üncü doğumgünü için tanıtılan SR1 konsepti yarının Peugeot çizgilerine ışık tutuyor.
Peugeot'nun 200 yıllık tarihi

1007 sürgülü kapılarıyla küçük sınıfın en radikal üyelerinden biri oldu.
Peugeot'nun 200 yıllık tarihi

Fotoğraftaki 905 modeliyle 1992 ve 1993 yıllarında Le Mans’ı kazanan Peugeot, 2009 yılında 908 ile bu başarıyı tekrarladı.
Peugeot'nun 200 yıllık tarihi

404 ve 504 modelleri Doğu Afrika Safarisi’nde kazananlar arasında yer alıyordu.
Peugeot'nun 200 yıllık tarihi

205 Turbo 16 ile 1985 yılında Dünya Markalar Şampiyonu olan Peugeot, bugün 207’lerle parkurlarla olan ilişkisini sürdürüryor.
Otomobil dünyasının en güvenilir bilgi kaynağı
Otomobil dünyasındaki tüm önemli gelişmeleri, doğru ve tarafsız şekilde okura ulaştıran otohaber dergisi yılda 12 sayı çıkan tek otomotiv dergisidir. Yıl boyunca çıkardığı birçok ek yayınla otomobil dünyasına dair her konuda okuruna zengin bir içerik sunar. Elektrikli ve hibrit otomobillerden safkan spor otomobillere, klasik ve antika taşıtlardan SUV ve crossoverlara uzanan zengin bir özel yayın çeşitliliği sunan otohaber dergisi ayrıca yıl boyunca gerçekleştirdiği test ve karşılaştırmaları da Test Yıllığı dergisinde bir araya topluyor.