Peugeot 208 GTi
Kimisi için otoban faresi lakabıyla hatırlanan Peugeot GTi ailesinin günümüzdeki temsilcisi 208 GTi,200 HP'lik 1.6 lt turbo benzinli motoruyla "hızı"temsil ediyor.Karoserindeki sportif detaylar kadar krom kaplamalarla da afilli bir otomobil olarak GTi logosu,Peugeot için geri döndü!
Peugeot 208 GTi
Yan ayna ile C sütunları arasına uzanan krom çıtanın bittiği noktaya GTi logosu yerleştirilmiş.
Peugeot 208 GTi
Altı düzleştirilen oval direksiyon simidi, standart direksiyonlara göre küçük çapıyla sportiflik hissini arttırıyor.Ergonomisi de yönlendirme hassasiyeti de iyi.
Peugeot 208 GTi
Orta konsolun ortasındaki dokunmatik ekran ile navigasyon sistemini yönetmek mümkün.
Peugeot 208 GTi
Direksiyonun solunda, ESP'yi ve park sensörlerini devre dışı bırakma tuşları yer alıyor.
Peugeot 208 GTi
Ön koltukların yan destekleri çok iyi.MINI gibi bir rakibe göre daha yüksekte oturduğumuzu hissettiren sürüş pozisyonu sportifliği gölgeliyor.
Peugeot 208 GTi
1.6 lt'den 200 HP güç üretmek,1984 yılında ilk kez yollara çıkan 205 GTi 1.6'nın 105 HP gücüne göre ancak bir hayaldi.
Peugeot 208 GTi
6 ileri manuel şanzımanın belirgin vites geçişleriyle sürüş keyfi tamamlanıyor.
Peugeot 208 GTi
285 litrelik bagaj hacmi günlük kullanımlar için yeterli olurken,arka koltuk sırtlıkları yatırıldığında 1076 litrelik bir yükleme alanı ortaya çıkıyor.
Otomobil dünyasının en güvenilir bilgi kaynağı
Otomobil dünyasındaki tüm önemli gelişmeleri, doğru ve tarafsız şekilde okura ulaştıran otohaber dergisi yılda 12 sayı çıkan tek otomotiv dergisidir. Yıl boyunca çıkardığı birçok ek yayınla otomobil dünyasına dair her konuda okuruna zengin bir içerik sunar. Elektrikli ve hibrit otomobillerden safkan spor otomobillere, klasik ve antika taşıtlardan SUV ve crossoverlara uzanan zengin bir özel yayın çeşitliliği sunan otohaber dergisi ayrıca yıl boyunca gerçekleştirdiği test ve karşılaştırmaları da Test Yıllığı dergisinde bir araya topluyor.