başarılı bir rakama imza attı. Bu noktada Elantra'nın sadece 1.6 lt'lik benzinli motorunda 6 ileri manuel ya da 6 kademeli otomatik şanzımanlı sunulduğuna dikkat çekmek istiyoruz. Dizel motorun şimdilik sunulmayacağını belirten Hyundai yetkililerine göre bu çok da gerekli değil. Zira, 132 HP'lik motor manuel şanzımanıyla 6.4 lt/100 km, otomatik şanzımanıyla da 7.0 lt/100 km ortalama yakıt tüketimi değerleri sunuyor. Ancak uzun yol tecrübelerimizde araç ile 5.0 lt/100 km seviyelerini-hem de otomatik
şanzıman ile-yakalayabildik. Bu da demek oluyor ki doğru kullanıldığında Elantra'nın motoru oldukça başarılı. Elantra'yı yılın otomobili seçmemizdeki en büyük nedenlerden biri elbetteki satış fiyatına karşılık sunulanlar. Başarılı tasarımını iç mekanda da sürdüren araç, malzeme ve işçilik kalitesiyle de artıları hanesine yazdırdı. Kavisli hatlarla yolcularını saran iç mekan farklı renk alternatifl eriyle kişiselleştirme
imkanları sunuyor. Elantra'nın kokpitinin üst kısmında kullanılan plastiğe daha üst sınıf otomobillerde
dahi yer verilmediğini söyleyebiliriz. 5 kişi için oldukça geniş bir kabin sunan otomobil tok yapısı da yıllar öncesindeki Hyundai modellerini hatırlayınca gelişimi daha da çarpıcı bir hale getiriyor. Standart güvenlik donanımı ise eksiksiz. İşte tüm bunları alt alta koyunca bizce Hyundai Elantra 2011'in yılı otomobili oluyor.